مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو ۹ پرو در خیابان های چین

چری تیگو ۹ پرو در خیابان های چین دیده شد (+ تصاویر)

بر اساس تصاویر منتشر شده در رسانه های کشور چین، نخستین نمونه چری تیگو ۹ پرو در خیابان های چین رویت شد دیده شده است و به نظر می رسد در حال آخرین ارزیابی ها پیش از ورود به بازار است.

 

چری تیگو ۹ پرو به عنوان لوکس ترین و بزرگ ترین کراس‌اوور شرکت چری، سرانجام پس از مدت ها گمانه زنی و انتشار تصاویر با پوشش استتاری و پس از رونمایی رسمی در خیابان های کشور چین دیده شد. بر اساس تصاویر منتشر شده از سوی رسانه های چینی، این خودرو در محلی که به نظر یکی از ساختمان ها یا نمایندگی های چری است متوقف شده و همچنین تضاویری از آن در حال حرکت در خیابان ها نیز دیده شده است. به این ترتیب به نظر می رسد تیگو ۹ پرو بیشتر از هر زمان دیگری نزدیک به عرضه به بازار است.

 

چری برنامه های زیادی برای حضور در بازار خودرو های لوکس دارد و تیگو ۹ پرو به عنوان پرچمدار این برند، نقش مهمی در این زمینه دارد. این خودرو بزرگترین محصول برند چری است و قدترمند ترین موتور نیز بر روی آن نصب می شود. به این ترتیب با توجه به سطح امکانات بسیار بالا، طراحی جذاب و البته قیمت رقابتی، تیگو ۹ پرو می تواند سهمی از بازار خودروهای دیگر برند ها را از آن خود کند.

 

تیگو ۹ پرو چه زمانی در بازار جهانی عرضه می شود؟

هنوز اطلاعات نهایی در زمینه زمان عرصه این خودرو به بازار های جهانی منتشر نشده اما بر اساس آنچه می دانیم، این خودرو تقریبا آماده ورود به بازار شده است. به این ترتیب می توان انتظار داشت احتمالا طی دو تا سه ماه آینده شاهد ورود تیگو ۹ پرو به بازار های جهانی باشیم.

 

بر اساس آنچه گزارشگران چینی اعلام کرده اند، در نمونه رویت شده هنوز ریزه کاری هایی در داخل کابین وجود داشته که نهایی نبوده اند. البته مشخص نیست این مسئله به دلیل آزمایشی بودن خودرو است یا همچنان چری در حال توسعه فضای داخلی این کراس‌اوور لوکس است. آنجه قطعا می دانیم، حساسیت بسیار زیاد چری برای کیفیت بالای محصولات جدید است و به همین دلیل بعید نیست همچنان تغییراتی بر روی این خودرو در حال انجام باشد.

 

چری برنامه های گسترده ای برای ورود به بازار های جدید صادراتی از جمله انگلستان و استرالیا دارد. در این شرایط در کنار قیمت و امکانات، کیفیت بالای محصولات نیز نقش کلیدی دارند و تمرکز چری بر روی این موضوع نیز می تواند ناشی از همین مسئله باشد.

 

کابین تیگو ۹ پرو

کابین نمونه آزمایشی تیگو ۹ پرو

 

درباره تیگو ۹ پرو چه می دانیم؟

اطلاعات متعددی در مورد مشخصات فنی تیگو ۹ پرو منتشر شده است و به همین دلیل در این زمینه می توان با قطعیت صحت کرد. چری قصد دارد بر روی این خودرو ، قویترین موتور خود را نصب کند. به این ترتیب موتوری مشابه موتور تیگو ۸ پرو مکس بر روی این خودرو نصب خواهد شد. این موتور با باره گیری از توربو شارژر و تزریق مستقمی سوخت، می تواند با حجم ۲ لیتر قدرتی معادل ۲۵۴ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۳۹۰ نیوتون متر تولید کند. گیربکس این خودرو، نمونه ای ۸ سرعته و جدید خواهد بود هر چند احتمالا به عنوان یک گزینه جایگزین، شاهد نصب گیریکس دو کلاچه ۷ سرعته نیز بر روی آن خواهیم بود. همچنین سیستم AWD نیز بر روی آن نصب می شود.

 

از نظر ابعاد، تیگو ۹ پرو بزرگترین محصول چری است. با طول ۴.۸ متر، حدود ۱۰ سانتی متر بزرگتر از تیگو ۸ پرو است و با فاصله محوری ۲.۸ متر، فضای کابین بزرگی برای هفت سرنشین دارد. در داحل کابین همه چیز در لوکس ترین حالت خود است و بر اساس تصاویر منتشر شده، کابین تیگو ۹ پرو به صورت دو رنگ و پوشیده از چرم طراحی شده است.

 

از نظر قیمت، پیش بینی ها رقمی در حدود ۱۷۰هزار یوآن معادل ۲۵هزار دلار برای مدل پایه را اعلام می کنند هر چند در مدل های فول، این عدد به بالای ۳۵ هزار دلار خواهد رسید. به این ترتیب تیگو ۹ پرو با توجه به قدرت موتور و امکانات و ابعاد، می تواند با قیمت یک کراس‌اوور سایز متوسط، رقیب کراس اوور های بزرگ کره ای و ژاپنی و اروپایی در بازار باشد در حالی که از نظر امکانات در سطح لوکس ترین خودرو های بازار است.

 

بر اساس عکس های تیگو ۹ پرو که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ منتشر شده است، نمونه‌های تولیدی این خودرو نیز بدون تغییر نسبت به نمونه‌های اولیه روی خط تولی خواهند رفت.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *