مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
صندلی های آریزو ۶ پرو

صندلی های آریزو ۶ پرو؛ راحتی برای همه

برای راننده و سرنشینان یک خودرو سدان خانوادگی، راحتی صندلی‌ها و فضای داخلی و به‌طور کلی حرکت خودرو، مهم‌ترین مسئله است و به همین دلیل خریداران در این کلاس، توجه ویژه‌ای به صندلی‌های یک خودرو دارند. این مسئله در صندلی های آریزو ۶ پرو مورد توجه قرار گرفته و این خودرو توانسته ترکیب مناسبی از راحتی و ایمنی را فراهم کند. در این مقاله، به سراغ صندلی آریزو ۶ پرو رفته‌ایم و این صندلی‌ها را از جنبه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

 

اولین مواجهه راننده و سرنشینان با فضای داخلی یک خودرو، صندلی‌های آن است. به همین دلیل خودروسازان جهانی توجه ویژه به طراحی و تولید صندلی‌های خودرو دارند و این مسئله در صندلی های آریزو ۶ پرو نیز دیده می‌شود. نکته بسیار مهم در زمان طراحی یک صندلی، ترکیب راحتی و ایمنی در آن است.

 

هرچند در این بین معمولا راحتی آن چیزی است که حس می‌شود، اما توجه به ایمنی راننده و سرنشینان نیز در زمان طراحی صندلی‌ها باید مدنظر قرار گیرد. یک صندلی خوب، علاوه بر ایجاد راحتی، باید بتواند در شرایط مختلف و به‌ویژه در زمان پیچیدن، بدن راننده را به‌خوبی حفظ کند. این مسئله باعث می‌شود راننده در زمان راندن خودرو و به‌ویژه در شرایط اضطراری، تسلط کافی برای کنترل خودرو را داشته باشد. به همین دلیل در زمان طراحی یک صندلی، به این مسئله که شاید پنهان به نظر برسد توجه ویژه‌ای می‌شود.

 

در کنار این‌ها، موضوع دوام و کیفیت نیز مطرح است، عواملی که می‌توانند در دراز مدت خود را نشان دهند. به این ترتیب صندلی خودرو باید در آغاز از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و مهم‌تر اینکه کیفیت خود را در دراز مدت نیز حفظ کند. در این حالت، پس از سال‌ها همچنان صندلی محکم است و کیفیت پوشش آن نیز تغییری نکرده است.

 

مجموع این عوامل در طراحی و تولید صندلی آریزو ۶ پرو مدنظر قرار گرفته است. در ادامه به بررسی دقیق‌تر صندلی‌های این خودرو خواهیم پرداخت. تمامی صندلی های آرزو ۶ پرو پوشیده از چرم مشکی هستند و در طراحی آن‌ها، راحتی مناسبی برای سرنشینان در نظر گرفته شده است. باید در نظر گرفت، آریزو ۶ پرو یک خودرو سدان خانوادگی است و به همین دلیل، طراحی صندلی‌های آن نیز باید متناسب با همین کاربری تعریف شود.

 

صندلی های جلو آریزو ۶ پرو

بیشترین استفاده از صندلی‌های خودرو توسط راننده انجام می‌شود و به همین دلیل وضعیت صندلی راننده از اهمیت زیادی برخوردار است. در کنار این، صندلی سرنشین ردیف جلو نیز معمولا پرکاربردتر از صندلی‌های ردیف عقب است و به‌علاوه فضای بیشتری برای طراحی آن وجود دارد.

 

صندلی‌های ردیف جلو این خودرو، پوشش چرمی دارند و طراحی آن‌ها توسط چری، ویژگی‌های اسپرت را نیز نشان می‌دهد. کناره‌های صندلی در بخش کف و پشتی، برآمده هستند تا بدن راننده و سرنشین را به‌خوبی در بر بگیرند. این مسئله به‌ویژه در زمان حرکت در پیچ‌ها اهمیت زیای دارد. به این ترتیب صندلی‌ها می‌توانند مانع از حرکات عرضی شدید بدن شوند. در این شرایط، راننده تسلط بیشتری به فرمان خودرو دارد و در شرایط خاص، بهتر می‌تواند خودرو را کنترل کند.

 

البته در طراحی این صندلی‌ها، همچنان راحتی، اصلی‌ترین مسئله بوده و باوجود ظاهری اسپرت آن‌ها، هیچ چیزی از راحتی کم نشده است. عرض صندلی‌ها بزرگ و ارتفاع پشتی صندلی‌ها مناسب است. به این ترتیب افراد قد بلند یا درشت هیکل هم به‌خوبی می‌توانند روی آن‌ها جای گیرند. غیر از محافظت جانبی و ابعاد مناسب، این صندلی‌ها به پرکن گودی کمر هم مجهز هستند. به این ترتیب نشستن به‌ویژه در زمان مسافرت و رانندگی طولانی، خستگی کمتری برای راننده و سرنشین ایجاد می‌کند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

امکانات رفاهی و ایمنی صندلی های جلوی آریزو ۶ پرو

همان‌طور که گفتیم، یکی از ویژگی‌های مهم صندلی های آریزو ۶ پرو، علاوه بر راحتی، امکانانی است که در آن‌ها برای راننده و سرنشین در نظر گرفته شده است. صندلی‌های جلوی این خودرو مجهز به گرمکن صندلی هستند و به‌علاوه تنظیمات صندلی راننده نیز به‌صورت برقی است و در کناره هر دو صندلی نیز ایربگ نصب شده است.

 

وجود گرمکن در صندلی‌های جلو آریزو ۶ پرو مزیت مهمی است. در هوای سرد، وقتی خودرو برای مدت زیادی در هوای آزاد پارک باشد، روکش صندلی‌ها به‌مرور سرد خواهند شد. البته در این شرایط با روشن کردن بخاری فضای داخلی خودرو به‌سرعت گرم می‌شود اما برای رفاه بیشتر، می‌توانید از گرمکن صندلی‌های جلو نیز استفاده کنید. به این ترتیب، در مدت کوتاهی، صندلی گرم می‌شود تا آسایش بیشتری فراهم کنند. گرمکن صندلی آریزو ۶ پرو را می‌توان بر روی چند درجه مختلف تنظیم کرد. در هر درجه، گرمکن پس از رسیدن به دمای دلخواه، به‌صورت خودکار خاموش می‌شود تا دمای صندلی بیش از حد بالا نرود.

 

تنظیم صندلی راننده این خودرو به‌صورت برقی و ۶ جهته است. راننده می‌تواند از طریق کلید‌های نصب شده در کناره صندلی، زاویه پشتی صندلی، فاصله کفی صندلی با فرمان و ارتفاع صندلی را تنظیم کند. مجموع این تنظیمات به‌علاوه تنظیمات فرمان باعث می‌شود همیشه در بهترین وضعیت نشستن باشید. به این ترتیب افراد بلند قامت یا افراد کوتاه قامت، می‌توانند موقعیت درست نشستن خود را برای درستی بهتر به فرمان و دید بهتر اطراف خودرو تنظیم کنند.

 

آریزو ۶ پرو مجهز به ایربگ جانبی و پرده است. همان‌طور که پیش از این در مقاله‌ای گفتیم، ایربگ‌های جانبی در حاشیه صندلی نصب می‌شوند و در تصادفات جانبی، می‌توانند مانع از برخورد بدن سرنشینان به درب خودرو شوند. در آریزو ۶ پرو نیز این ایربگ‌ها در حاشیه صندلی جلو نصب شده‌اند. به این ترتیب در صورت بروز تصادف از کنار، این ایربگ‌ها در کسری از ثانیه باز شده و بدن راننده یا سرنشین را از برخورد به کناره‌های خودرو حفظ می‌کنند.

 

صندلی های عقب آریزو ۶ پرو

هرچند صندلی‌های جلو خودرو‌ها معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما در یک سدان خانوادگی مانند Arrizo 6 Pro صندلی‌های عقب هم مهم هستند. این خودرو‌ها بیشتر مورد استفاده خانواده‌ها قرار می‌گیرند و به همین دلیل صندلی‌های عقب هم باید جادار و راحت باشند.

 

در صندلی‌های عقب آریزو ۶ پرو، فضا برای سه سرنشین در نظر گرفته شده است. صندلی‌ها در اینجا هم با پوشش چرمی پوشیده شده‌اند و به این ترتیب ازنظر راحتی و دوام، مشابه صندلی‌های جلو هستند. البته عمق صندلی در اینجا کمتر از صندلی‌های جلو است که برای یک سدان خانوادگی امری طبیعی است مسئله مهم در صندلی‌های ردیف عقب خودروهای سدان، فضای جادار و راحتی است که آریزو ۶ پرو می‌تواند هر دو را ارائه کند.

 

دو سرنشین در صندلی‌های عقب کاملا راحت خواهند بود و به‌علاوه می‌توانند زیر آرنجی وسط را نیز به همراه نگهدارنده‌های لیوان در اختیار داشته باشند. حضور نفر سوم طبیعتا مقداری فضا را کم می‌کند اما در این شرایط هم فضا مناسب است. هر سه صندلی به پشت سری‌های قابل تنظیم مجهز هستند و کمربند ایمنی سه نقطه‌ای دارند.

 

در صندلی‌های ردیف عقب آریزو ۶ پرو، مشکلی از بابت فضا نخواهید داشت چراکه فضای پا به دلیل طول خودرو کفی است و فضای سر هم مناسب است. این مسئله حتی برای سرنشینان بلند قامت هم به چشم می‌آید و مشکلی ازنظر سوار و پیاده شدن و یا نشستن در خودرو نخواهند داشت. درنهایت و به‌عنوان یک آپشن ایمنی، صندلی‌های ردیف عقب این خودرو مجهز به ISOFIX برای نصب ایمن صندلی کودک هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

جمع‌بندی؛ آیا صندلی های آریزو ۶ پرو رضایت بخش است؟

به‌طور کلی می‌تواند به صندلی های آریزو ۶ پرو نمره قبولی داد. در درجه اول باید در نظر بگیرید این خودرو در بین محصولات فونیکس نقش یک سدان خانوادگی را دارد و به همین دلیل بیشتر از هر چیز باید راحت و جادار باشد. آریزو ۶ پرو می‌تواند این ویژگی‌ها را در اختیارتان قرار دهد و از این نظر مشکلی نخواهید داشت.در کنار این‌ها، طراحان نیم نگاهی هم به جنبه‌های اسپرت به‌ویژه در صندلی‌های ردیف جلو داشته‌اند. البته این مسئله به معنای آن نیست که با یک خودرو اسپرت طرف هستید اما در صندلی‌های جلو حسی از یک سدان اسپرت خواهید داشت.

 

سوار و پیاده شدن به خودرو راحت است و استفاده از امکانات رفاهی و ایمنی مانند گرمکن صندلی، تنظیمات برقی و ایربگ‌های جانبی (به عنوان بخشی از ایربگ های آریزو ۶ پرو) نیز باعث می‌شود با راحتی و اطمینان بیشتری از خودرو استفاده کنید. فضای در ردیف عقب هم مناسب و کافی است سرنشینان عقب علاوه بر راحتی، دید خوبی به اطراف خواهند داشت.

 

مجموع این‌ها باعث شده فروش آریزو ۶ پرو آمار بالایی داشته باشد. این خودرو به‌خوبی توانسته مورد توجه خانواده‌ها و حتی جوانان قرار بگیرد و در بازاری که خودرو‌های کراس‌اوور حضور پررنگی دارند، همچنان حضور پررنگی در شرایط فروش مدیران خودرو دارد.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

۲ دیدگاه دربارهٔ «صندلی های آریزو ۶ پرو؛ راحتی برای همه»

رضا غضنفرپور گفت:

سلام برای اقساطی آریزو ۶پرو مدیران خودرو

با سلام

برای اطلاع از شرایط فروش نقدی و اقساطی آریزو ۶ پرو سایر محصولات مدیران خودرو، لطفا در ساعت اداری با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید تا همکاران ما با افتخار راهنمای شما باشند:

۰۲۱-۷۵۱۵۱
۰۲۱-۷۷۰۴۰۷۷۰
۰۲۱-۷۹۱۷۶۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *