مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
چری آریزو 5 اتوماتیک

مشخصات چری آریزو ۵ اتوماتیک

چری آریزو ۵ اتوماتیک، یکی از سدان های خوش ساخت و مقرون به صرفه در بازار ایران است که به عنوان یک خودروی خانواده مشخصات، امکانات و آپشن های قابل توجهی دارد اگر قصد ثبت نام یا خرید خودروی جدیدی را دارید با اطلاعاتی که در ادامه مقاله درباره مشخصات چری آریزو ۵ اتوماتیک با شما به اشتراک می گذاریم مطمئناً متقاعد خواهید شد که در این رده قیمتی این خودرو یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

مشخصات فنی

موتور آریزو ۵ اتوماتیک مجهز به موتور توربو شارژ است که با حجم ۱۵۰۰ سی سی و به صورت ۴ سیلندر خطی عرضه شده و با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک است CVT انتقال نیروی بسیار قدرتمند و پر شتابی دارد حداکثر قدرت موتور این خودرو ۵۵۰۰ دور در دقیقه یا ۱۴۷ نیوتن متر است که حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر را را تأمین می کند

امکانات چری آریزو ۵ اتوماتیک

از مهم‌ترین امکانات و آپشن های این خودروی سدان ساخت کمپانی چری می توان به به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم نمایش میزان فشار باد تایرها

سنسور تی پی ام اس یکی از جدیدترین سیستم هایی است که به خودروهای به روز اضافه شده و میزان فشار باد لاستیک ها را نمایش می دهد در صورتی که باد لاستیک و تنظیم نباشد، چراغ هشدار آن روشن می شود.

تجهیزات ایمنی چری آریزو ۵ اتوماتیک

چری آریزو ۵ اتوماتیک دارای کمربند ایمنی ۳ نقطه ای برای دو سرنشین جلو و کمربند ایمنی ۳ نقطه ای برای دو سرنشین عقب و کمربند ایمنی ۳ نقطه ای برای سرنشین وسط مجهز شده است. همچنین وجود کیسه هوا برای دو سرنشین جلو و کیسه هوای جانبی Side airbag و کیسه هوای پرده ای امنیت این خودرو را تا حد قابل قبولی افزایش داده است.

سیستم ترمز و پایداری

سیستم ترمز چری آریزو ۵ اتوماتیک برای هر چهار چرخ از نوع دیسکی مجهز به ABS+EBD است و سیستم های پایداری آن نیز  (BOSCH ESP (TCS,HAC,EBAمی باشد.

سیستم امنیتی و ضدسرقت

این سدان خوش ساخت چری به سیستم ضد سرقت الکترونیکی Immobilizer مجهز شده که آن را کاملا ایمن می کند. همچنین وجود سیستم استارت و ورود بدون کلید از سرقت این خودرو توسط افراد غیرمجاز جلوگیری می کند. زیرا درب خودرو فقط درصورتی باز خواهد شد که ریموت استارت در نزدیکی آن باشد و موتور خودرو نیز فقط درصورتیکه سیگنال ارسالی از ریموت تایید شود با فشردن دکمه روشن می شود. قفل مرکزی با ریموت همراه با ریموت کنترل یدکی را نیز می توانید به ویژگی های اننیتی این خودرو اضافه کنید.

تعلیق جلو و عقب

سیستم مستقل Mc Pherson با فنر پیچشی و میله نگه دارنده و ضد لغزش برای تعلیق جلو چری آریزو ۵ اتوماتیک در نظر گرفته شده و تعلیق عقب آن نیز از نوع پیچشی نیمه مستقل به شمار می آید.

سیستم های برقی چری آریزو ۵ اتوماتیک

از مهمترین سیستم های برقی این خودرو می توان به امکانات زیر اشاره کرد:

  • سیستم بالا رفتن اتوماتیک پنجره ها همراه با قفل درها Power Window
  • شیشه بالابر برقی برای ۴ درب همراه با حسگر مانع
  • تنظیم برقی دریچه های کولر
  • سیستم تثبیت سرعت (کروز کنترل)
  • سان روف برقی

 

سیستم صوتی و صفحه نمایش چری آریزو ۵ اتوماتیک

این خودروی چری به یک صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی و چند رسانه ای مجهز شده که قابلیت اشتراک گذاری محتویات موبایل، تبلت و…. بر روی خودرو Mobile Mappingرا فراهم می کند. همچنین می توان ,USB , IPod, SD Card,MP3 را به آن متصل کرد. کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان وجود دارد که امکان پخش کردن، قطع کردن و کم و زیاد کردن صدا از طریق دکمه های تعبیه شده آن وجود دارد.

صندلی های چری آریزو ۵ اتوماتیک

صندلی های Arrizo 5 از جنس چرمی و بسیار راحت هستند. امکان تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت بصورت دستی وجود دارد و قابلیت جمع شدن صندلی عقب بصورت یک پارچه فراهم است. دسترسی به صندوق عقب از داخل کابین نیز امکان پذیر است.

سیستم کمکی پارک

رادار عقب دارای ۳ سنسور است که به خطوط کمکی پارک حساس به حرکت فرمان، مجهز شده و خطوط کمکی پارک را روی صفحه نمایش نشان می دهد تا راننده بتواند به راحتی در هر فضای محدودی خودرو را پارک کند.

چراغ های چری آریزو ۵ اتوماتیک

این خودرو به چراغ ترمز ال ای دی، چراغ روشنایی در روز LED و چراغ روشنایی برای استفاده از سیستم استارت خودرو مجهز شده است. یکی از ویژگی های جالب Arrizo 5خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها در صورت فراموشی است.

سایر ویژگی ها

از دیگر مشخصات Arrizo 5می توان به سیستم رانندگی ECO – SPORT و استاندارد آلایندگی EURO Vآن اشاره کرد که این سدان را بسیار پرفروش کرده است.

جمع بندی

با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که برای چری آریزو ۵ اتوماتیک مطرح کردیم به نظر می رسد این سدان باکیفیت چیزی از همرده های خود کم نداشته باشد و کاملا رضایت شما را از خریدی مقرون به صرفه جلب کند. برای مشاهده شرایط فروش اقساطی محصولات چری و آریزو می توانید به صفحه فروش سایت ما مراجعه کرده یا با کارشناسان فروش آسیا خودرو تماس بگیرید. اعتماد شما، اصالت ما است.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *