مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

فروش اقساطی ام وی ام (آپدیت: اقساط ۶۰ ماهه)

خرید اقساطی خودرو و به‌ویژه فروش اقساطی محصولات ام وی ام، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خریداران خودرو در ایران است. در این طرح‌های فروش، خریدار نیازی به پرداخت همه مبلغ خودرو در ابتدای خرید ندارد و می‌تواند خودرو را بدون پرداخت کامل قیمت آن دریافت کند. به همین دلیل خرید اقساطی خودرو یکی از گزینه‌های خریداران خودرو در کشور است.

ما در آسیا خودرو فروش اقساطی محصولات ام وی ام را با مناسب‌ترین شرایط فراهم کرده‌ایم. در ادامه جزییاتی از فروش اقساطی محصولات MVM را مرور خواهیم کرد. اگر قصد خرید خودرو اقساطی را دارید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

 

به روز رسانی: فروش اقساطی ام وی ام x22 پرو IE توربو با اقساط ۶۰ ماهه

در جدیدترین شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو، نام خودرو محبوب MVM X22 Pro IE Turbo نیز به چشم می‌خورد. به این ترتیب می‌توانید به این ترتیب می‌توانید این کراس‌اوور دوست‌داشتنی را با اقساط ۵ ساله و با پیش پرداخت منعطف خریداری کنید.

پیش پرداخت لازم برای خرید اقساطی ام وی ام X22 IE توربو معادل ۲۶۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. با خرید این خودرو از آسیا خودرو می‌توانید از مزایای اقساط ۶۰ ماهه نیز بهره‌مند شوید. به این ترتیب ۵ سال فرصت دارید تا بقیه مبلغ خودرو را پرداخت کنید.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ام وی ام X22 IE توربو با اقساط ۶۰ ماهه می‌توانید با شماره تلفن‌های ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ و ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۷۰۸۰۲۹-۰۲۱ و تماس بگیرید.

 

ویژگی‌های اصلی شرایط فروش اقساطی ام وی ام در آسیا خودرو

درصورتی‌که بخواهید از شرایط فروش اقساطی ام وی ام در آسیا خودرو بهره‌مند شوید گزینه‌های مناسبی در اختیار دارید. در درجه اول شرایط فروش ام وی ام در آسیا خودرو متنوع است و می‌توانید مطابق میل و بودجه خود خرید کنید. به‌علاوه اقساط در خرید ام وی ام بلندمدت است و می‌توانید از اقساط ۳ ساله هم بهره‌مند شوید.

در کنار این‌ها در صورت استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM آسیا خودرو، می‌توانید خودرو را کمترین پیش‌پرداخت خریداری کنید. همچنین کارشناسان فروش آسیا خودرو همیشه راهنمای شما در انتخاب بهترین خودرو خواهند بود. برای آگاهی از شرایط فروش اقساطی MVM در آسیا خودرو می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی ام وی ام محدودیت وجود دارد؟

هیچ محدودیتی برای خرید اقساطی خودرو از آسیا خودرو وجود ندارد. امکان خرید اقساطی ام وی ام با کمترین پیش‌پرداخت و اقساط بلندمدت برای همه در آسیا خودرو فراهم شده است. برای این منظور کافی است با ما تماس بگیرید تا از جزییات فروش اقساطی ام وی ام آگاه شوید.

به‌علاوه می‌توانید در تماس با همکاران ما در آسیا خودرو می‌توانید از شرایط فروش دیگر محصولات مدیران خودرو هم آگاه شوید. همچنین با مراجعه به شعبه‌های آسیا خودرو، امکان بررسی خودروها از نزدیک نیز فراهم شده است. با توجه به محدود بودن زمان در این طرح فروش اقساطی، پیشنهاد می‌کنیم سریع‌تر برای خرید اقدام کنید.

 

چگونه از جزییات فروش اقساطی ام وی ام آسیا خودرو مطلع شوم؟

به‌طور معمول طرح‌های مختلفی برای فروش محصولات ام وی ام از سوی آسیا خودرو اعلام می‌شود. به همین دلیل در هر زمان و با هر بودجه‌ای می‌توانید از شرایط فروش ویژه محصولات MVM در آسیا خودرو بهره‌مند شوید.

بخشی از شرایط فروش اقساطی محصولات MVM را می‌توانید در همین مطلب بخوانید. به‌علاوه همیشه می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید تا از جزییات بیشتر شرایط فروش مطلع شوید. برای این منظور می‌توانید با ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۷۰۸۰۲۹-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

همچنین می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر درج کنید. کارشناسان آسیا خودرو با شماره‌های درج شده تماس می‌گیرند تا جزییات شرایط فروش را به اطلاع شما برسانند.

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

 

شرایط فروش اقساطی محصولات مختلف ام وی ام در آسیا خودرو

آسیا خودرو هم اکنون ۳ محصول اصلی با برند MVM را در کنار فروش محصولات برند فونیکس ارائه می‌کند. به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید MVM X22، خرید MVM X33 و خرید MVM X55 از شرایط فروش آسیا خودرو استفاده کنند. قبل از خرید می‌توانید مشخصات فنی X55 Pro را نیز بخوانید.

جزییات بیشتر در این زمینه را می تواید در ادامه بخوانید. برای اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

شرایط فروش اقساطی ام وی ام X22

خودرو ام وی ام X22 یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های خرید در بین محصولات مدیران خودرو است. این خودرو به‌خصوص در نسخه‌های جدیدتر که تغییراتی در ظاهر و امکانات خودرو اعمال شده، به یکی از گزینه‌های مدنظر جوانان تبدیل شده است. به همین دلیل هم ام وی ام x22 پرو این روزها مدنظر بسیاری از خریداران خودرو اقساطی است.

در حال حاضر شرایط فروش اقساطی ام وی ام X22 با کمترین پیش‌پرداخت و اقساط بلندمدت در آسیا خودرو برقرار است. برای خرید اقساطی MVM X22 می‌توانید از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنید. پرداخت تسهیلات برای خرید اقساطی ام وی ام X22 تا ۳ سال قابل بازپرداخت است.

هم اکنون می‌توانید ام وی ام X22 را در دو مدل دستی و اتوماتیک و با دو موتور خریداری کنید. برای این خودرو دو گزینه موتور تنفس طبیعی و با توربو شارژر در نظر گرفته شده است. موتور توربو ۱۰۲ اسب بخار قدرت دارد و از گیربکس CVT بهره می‌برد که ۹ دنده را شبیه‌سازی می‌کند.

شرایط فروش اقساطی ام وی ام X33

خودرو ام وی ام X33 سال‌ها است توانسته نظر خانواده‌ها را به خود جلب کند و به همین دلیل یکی از پرفروش‌ترین محصولات مدیران خودرو در ایران است. این خودرو تا به‌حال در سه نسل مختلف در ایران عرضه شده و در حال حاضر سومین نسل از آن به فروش می‌رسد. در حال حاضر در بین شرایط فروش اقساطی ام وی ام، تقاضای زیادی برای خرید اقساطی این خودرو وجود دارد. به همین دلیل شرایط فروش اقساطی جدیدترین نسل این خودرو از سوی آسیا خودرو فراهم شده است.

برای خرید ام وی ام X33 می‌توانید از تسهیلات بلندمدت در نظر گرفته شده استفاده کنید. به این ترتیب برای خرید این کراس‌اوور جذاب، کافی است با آسیا خودرو تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. در حال حاضر ام وی ام X33 در آسیا خودرو به شرایط اقساطی بلندمدت ۳ ساله عرضه می‌شود.

این خودرو در حال حاضر با موتور دو لیتری و گیربکس اتوماتیک به فروش می‌رسد. سطح امکانات X33 جدید بالا است و امکاناتی مانند کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی و کنترل کشش و پایداری هم در آن نصب می‌شود. به‌علاوه فضای داخلی ام وی ام X33 برای خانواده‌ها کاملا مناسب است. برای استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM X33 می‌توانید با ما تماس بگیرید.

شرایط فروش اقساطی ام وی ام X55

اگر به دنبال خودرویی لوکس در بین محصولات برند MVM هستید می‌توانید از شرایط فروش اقساطی ام وی ام X55 استفاده کنید. این خودرو طراحی اسپرتی دارد و در عین حال فضای داخلی جاداری را هم فراهم می‌کند. موتور MVM X55 می‌تواند ۱۵۶ اسب بخار قدرت تولید کند که از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو می‌رسد.

این خودرو امکانات بسیار خوبی را در بین رقبا عرضه می‌کند و به همین دلیل در بین شرایط فروش اقساطی MVM، جزو خودروهای محبوب است. به‌علاوه قدرت موتور MVM X55 در بین محصولات برند ام وی ام بالا است و همین مسئله آن را به انتخاب مناسبی برای جوان‌ترها تبدیل می‌کند.

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM X55 در آسیا خودرو کافی است با ما تماس بگیرید. هم کنون شرایط فروش اقساطی این خودرو. با وام سه ساله فراهم شده است.

 

شرایط فروش اقساطی MVM بدون پیش پرداخت

یکی از گزینه‌های جذاب برای خریداران خودرو، فروش اقساطی MVM بدون پیش پرداخت است. در این شرایط فروش، خریدار می‌تواند بدون پیش پرداخت،؛ خودرو را تحویل گرفته و مبلغ خودرو را به‌صورت اقساطی پرداخت کند.

در حال حاضر فروش اقساطی بدون پیش پرداخت ام وی ام از سوی مدیران خودرو به‌عنوان تولیدکننده محصولات ام وی ام و فونیکس ارائه نمی‌شود. به همین دلیل آسیا خودرو به‌عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو نیز این شرایط را ارائه نمی‌کند. در مقابل می‌توانید محصولات ام وی ام و فونیکس را با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلندمدت خریداری کنید. در صورت فراهم شدن شرایط فروش اقساطی MVM بدون پیش پرداخت، اطلاعات لازم در همین وبسایت ارائه خواهد شد.

 

جمع بندی

با توجه به شرایط متنوع فروش اقساطی محصولات MVM که از سوی آسیا خودرو معرفی شده است، احتمالا بتوانید گزینه خرید خود را بیابید. در این شرایط اقساطی، می‌توانید با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلندمدت، محصولات ام وی ام را خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و ویژگی‌های محصولات ام وی ام عرضه شده توسط این شرکت مقاله فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه را از دست ندهید را بخوانید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.


ثبت نظر

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «فروش اقساطی ام وی ام (آپدیت: اقساط ۶۰ ماهه)»

نوید شکیبا گفت:

سلام وقت بخیر
واقعا بدون پیش پرداخت امکان خرید x22 pro وجود دارد ۶۰ ماهه.؟اگر امکانش هست شرایط به چه صورته ؟

با سلام

میزان پیش پرداخت در طرح های فروش مختلف متفاوت است اما در تمامی طرح های فروش اقساطی مدیران خودرو، نیاز به پرداخت بخشی از قیمت خودرو در زمان خرید وجود دارد.

با سلام

جزییات شرایط فروش اقساطی برای خودرو های مختلف متفاوت است اما در حال حاضر کمترین پیش پرداخت ۴۰درصد است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.
۰۲۱-۷۵۱۵۱

سالار گفت:

سلام چجوری ثبتنام یا خرید کنیم؟؟؟؟؟

سلام

برای ثبت نام و خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو و فونیکس، لطفا در ساعات داری با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

مرتضی اسلامی گفت:

سلام
خوبه ،قیمتها و شرایط پرداخت را اعلام کنید

با سلام

به دلیل تنوع بالای شرایط فروش و خودرو ها و همچنین احتمال به روز رسانی شرایط، لطفا برای اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

هوشنگ ابروهیمی گفت:

سلام
این شرایطی که شما میگین از دم قسط بدونه پیش پرداخت واقساط بلند مدتت خیلی نوبه

با سلام

به طور کلی شرایط فروش اقساطی بدون پیش پرداخت امکان پذیر نیست. حداقل پیش پرداخت بسته به مدل خودرو و شرایط فروش از ۴۰ درصد آغاز می شود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش مدیران خودرو می توانید با همکاران ما مشورت کنید.

۰۲۱-۷۵۱۵۱
۰۲۱-۷۷۰۴۰۷۷۰
۰۲۱-۷۹۱۷۶۰۰۰

با سلام

سپاس از نظری که اعلام کردید. برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش اقساطی ام وی ام می توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *