مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ماشین چینی تیگو و آریزو

چرا تجربه رانندگی با ماشین های چینی و محصولات تیگو و آریزو ایمن است؟

کمپانی های تولید کننده ماشین چینی از جمله چری، در سال های اخیر پیشرفت های قابل توجهی داشته اند و توانسته اند با ارائه کردن تکنولوژی های پیشرفته، آپشن های به روز و افزایش قابلیت و مشخصات فنی خودروهای تولید شده خود، تجربه رانندگی فوق العاده ای را برای خریداران فراهم کنند.

در این مقاله شما را با این آپشن ها، امکانات و تکنولوژی ها که حس رانندگی بی نظیر با ماشین های چینی را تصمین می کند، آشنا می شوید.

ایربگ ماشین های چینی

تمامی محصولات چری از جمله ماشین های تیگو و آریزو به ایربگ های جلو، جانبی و پرده ای مجهز شده اند تا ایمنی راننده و سرنشینان در صورت وقوع تصادفات حفظ شود.

آینه ضد انعکاس نور

یکی از امکانات خودروهای تیگو و اریزو، مجهز بودن به آینه هایی است که به صورت اتوماتیک ضد انعکاس نور است به این ترتیب اگر در شب نور بالا از پشت به آینه شما بتابد به طور خودکار آینه، نور را به نحوی منعکس می کند که چشم های شما را اذیت نکند.

دستیار هوشمند خودرو

دستیار هوشمند یکی از جالب ترین ویژگی های خودروی تیگو و آریزو می باشد که شما می توانید مستقیماً به آن پیام صوتی بدهید. اگر جمله what can you do را از او بپرسید لیستی از تمام دستورهای صوتی که می‌توانید درخواست خود را به این دستیار صوتی بدهید برای شما بیان می کند.

از کاربردی ترین کارهایی که می توانید از دستیار صوتی هوشمند بخواهید بازکردن سانروف با فرمان open sunroof یا open all windowsمی باشد که تمام پنجره های خودرو را برای شما پایین می آورد.

دکمه مد رانندگی ماشین چینی

دکمه مود به یکی از کاربردی ترین دکمه ها در اکثر ماشین های به روز و مدرن تبدیل شده است که حالت های مختلف برای رانندگی در نظر گرفته شده که حالت نرمال، اسپرت و اقتصادی از پرکاربردترین آنها است.

سنسورهای ماشین چینی

سنسورهای به کار رفته در محصولات تیگو و آریزو بسیار متنوع است و تمام آنها با هدف راحت تر کردن و ایمن تر کردن رانندگی طراحی شده اند. از پرکاربردترین سنسورها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سنسور باران

سنسور باران یکی از ویژگی‌های خوددروی هوشمند تیگو و آریزو است که موجب می‌شود زمانی که باران شروع به باریدن میکند برف پاک کن ها به صورت خودکار فعال شده و شیشه را تمیز میکند، هر چقدر شدت باران بیشتر شود برف پاک کن ها سریعتر کار می کنند.

سنسور چراغ اداپتیو فرانت لایت

چراغ های اداپتیو فرانت لایت یا نوربالای تطبیقی، نور بیشتری نسبت به ماشین های معمولی دارند و در عین حال انرژی کمتری مصرف می کنند این چراغ ها چراغ های هوشمندی هستند که در این ال ای دی ها از سیستم afs یا اداپتیو فرانت لایت استفاده شده است. این سیستم هوشمند می‌تواند بسته به سرعت خودرو و زاویه فرمان کاری کند که تاریک ترین نقاط در حیطه ۱۵ درجه به چپ و ۱۵ درجه به راست کاملا روشن شوند در تاریک ترین جاده ها نقاط کور جاده به خصوص سر پیچ ها را برای همیشه روشن ببینید.

ماشین های هوشمند بسیار ایمن هستند اما تعداد سنسورهای بسیار زیادی که در این ماشینها تعبیه شده ممکن است در مکان های خیلی شلوغ باعث آزار و اذیت شما شود و مدام صدای بوق های هشدار دهنده را بشویید اما شاید ندانید که با زدن دکمه ی مخصوصی که در تمام خودروهای تیگو و آریزو تعبیه شده، تمامی سنسور ها بی صدا می شوند.

دوربین ۳۶۰ درجه در ماشین های چینی

فرض کنید قصد دارید ماشینتان را از پارک خارج کنید، همه جا شلوغ است و باران می آید. در این شرایط که دید کافی ندارید، می تواتید به کمک دوربین‌های ۳۶۰ درجه محصولات تیگو و آریزو اطراف خود را به طور کامل ببینید. این دوربین های کامپیوتری در بالا، یکی در جلو آینه های جانبی و یکی در پشت خودرو قرار گرفته اند و به شعاع ۳۰ متری هر مانعی که به سمت آنها می آید را رصد می‌کنند.

اگر عابر پیاده یا دوچرخه سواری به خودرو نزدیک شده و در شعاع ۳۰ متری قرار بگیرد، هشدار زنگ می زند و وقتی به پشت خودرو می رسد شما از طریق دوربین پشتی کاملاً می توانید متحرک را رصد کنید و بعد از اینکه رفت، خودروی خود را به سلامتی از پاک در بیاورید.

سیستم نظارت بر نقاط کور

افرادی که تجربه رانندگی دارند می دانند که سیستم نظارت بر نقاط کور به کار رفته در ماشین های چینی چقدر حین رانندگی به شما کمک می کند که وقتی مانعی که در آینه های جانبی مشخص نیست به شما نزدیک می شود، هشداری روشن میشود و اگر خیلی به شما نزدیک بشود صدای هشدار. نیز در داخل کابین به گوش می‌رسد

 

سیستم صوتی پیشرفته خودروی تیگو و آریزو

در خودروهای تیگو و آریزو زمانی که پنجره ها را بالا می دهید یک فضای آکوستیک بسیار ساکت را تجربه می کنید. در این فضا از سیستم های صوتی بسیار پیشرفته ای استفاده شده که لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما چندین برابر می کند. یکی از پیشرفته ترین سیستم های صوتی در ماشین چینی فونیکس تیگو ۸ پرو تعبیه شده است. در این شاسی بلند لاکچری، سیستم ۸ اسپیکره سونی تجربه فوق العاده از موسیقی ۳۶۰ درجه را به شما می دهد.سمت راست فرمان خودروی تیگو ۸ پرو نیز دکمه هایی قرار گرفته اند که از آنها میتوانید برای کنترل پخش موسیقی کم و زیاد کردن صدا و پاسخگویی به تماس های ورودی استفاده کنید.

 

آیا رانندگی با ماشین چینی تیگو ۸ پرو ایمن است؟

تجربه رانندگی با محصولات تیگو و آریزو در داخل یا خارج شهر فوق العاده است. سیستم های پیشرفته کمک رانندگی به کار رفته در ماشینهای چینی تیگو و آریزو به شما کمک میکند به جای اینکه در رانندگی پر استرسی را تجربه کنید، از رانندگی لذت با خودروی خود لذت ببرید. اگر قصد خرید هریک از ماشین های چینی تیگو و آریزو را دارید، می توانید شرایط اقساطی فروش محصولات تیگو و آریزو ما را بررسی کرده و برای ثبت نام آنلاین تیگو و آریزو به صفحه فروش سایت آسیا خودرو مراجعه کنید،

 

 

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *