مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

اولین اطلاعات از هایما P6‌؛ کراس‌اوور سه سیلندر ایران خودرو برای سال ۱۴۰۲

به‌تازگی تصاویری از جولان هایما P6 در خیابان‌های کشور در فضای آنلاین منتشر شده است. ظاهراً ایران خودرو درحال آزمایش این کراس‌اوور جذاب است و می‌خواهد به‌زودی آن را به سبد محصولات خود اضافه کند. جالب آنکه این خودروی چینی از نوع هیبریدی است و با موتوری سه سیلندر که تنها ۱.۲ لیتر حجم دارد، عملکرد نسبتاً مناسبی را ارائه می‌دهد.

هایما P6 در بخش جلو شامل یک جلوپنجره بزرگ می‌شود که لوگوی هایما در وسط آن به‌چشم می‌خورد. این جلوپنجره چندضلعی از طرفین به چراغ‌های جلو متصل شده است که به‌سبب گرافیک داخلی LEDها می‌توان گفت از طراحی به‌روز و مدرنی برخوردارند. هایمای جدید به‌سبب چراغ‌های باریک و کشیده و جلوپنجره بزرگ، ظاهری چابک و تهاجمی به خود گرفته است و طراحی لیفت‌بک در بخش عقب نیز بدون‌شک نظر رانندگان جوان را به خود جلب می‌کند.

این ماشین دارای ۴۴۱۸ میلی‌متر طول، ۱۸۲۳ میلی‌متر عرض و ۱۶۳۰ میلی‌متر ارتفاع است و فاصله بین دو محور چرخ‌های آن به ۲۶۳۰ میلی‌متر می‌رسد. بنابراین کابین جادار و بزرگ نیز یکی دیگر از مشخصات هایما P6‌ ایران خودرو در‌نظر گرفته می‌شود.

در زیر کاپوت کراس‌اوور مونتاژی جدید، یک پیشرانه هیبریدی ۱.۲ لیتری قرار گرفته است که شامل ۳ سیلندر ۱۲ سوپاپ می‌شود و از فناوری توربوشارژ بهره می‌گیرد. سیستم هیبریدی نیز به باتری ۷ کیلووات‌ساعتی مجهز است. پیشرانه هایما P6 می‌تواند ۱۴۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این قدرت از طریق گیربکس ۷‌سرعته DCT به چرخ‌های جلو وارد و موجب حرکت خودرو می‌شود. حدود ۷ ثانیه طول می‌کشد تا ماشین از حالت سکون به شتاب ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

منبع:دیجیاتو


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *