مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

فورد Edge L چین؛ یک باک بنزین و ۱۱۸۰ کیلومتر رانندگی

در اگوست ۲۰۲۲ فورد از یک شاسی بلند ویژه بازار چین با نام Edge L رونمایی کرد  اکنون تصاویر واقعی بیشتر از فورد اج ال در دسترس قرار گرفته که در ادامه نگاهی به آن ها خواهیم داشت.

کابین فورد اج ال میزبان ۳ ردیف صندلی با الگوی جانمایی ۳+۲+۲ است. بازار چین ظرفیت بالایی برای فروش خودروهای نسخه L دارد که در واقع تریم های بهره مند از شاخص فاصله بین محورهای طولانی تر در مقایسه با تریم های استاندارد محسوب می شوند.

فورد اج ال از منظر ابعاد بدنه برابر با ۵۰۰۰ میلیمتر در طول، ۱۹۶۱ میلیمتر در عرض و ۱۷۷۳ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۹۵۰ میلیمتر است. رینگ های آلومینیومی ۲۱ اینچی نیز به عنوان آپشن استاندارد برای اج ال در نظر گرفته شده است.

کابین فورد اج ال یکی از بهترین های کلاس خود در بازار جهانی محسوب می شود. در کنسول اصلی از ۲ نمایشگر دیجیتال با قابی یکپارچه استفاده شده است. نمایشگر اطلاعات کیلومتر ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر ۲۷ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی همان ابتدای ورود به کابین نظر بیننده را کاملا به خود جلب می کند.

شارژر بی سیم برای ردیف جلو و دوم، نمایشگر هداپ، سانروف پانورامیک بسیار بزرگ با نمایی فوق العاده به آسمان، سیستم صوتی استریو از برند حرفه ای و لوکس بنگ اند اولافسن، صندلی کاپیتانی ردیف دوم و ۲۰ دستیار ایمنی پیشرفته مجموعا فضایی خاص و ایمن را برای فورد اج ال تضمین می کنند.

در بخش پیشرانه از نمونه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ با ۲۴۹ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۷۸ پوندفوت استفاده شده است. همچنین یک تریم هیبرید خودشارژ با مجموع خروجی ۲۷۱ اسب بخار و گشتاور ۴۰۵ نیوتن متر نیز قابل سفارش است.

هر دو تریم بالا با جعبه دنده اتوماتیک و سامانه تمام چرخ محرک هماهنگ می شوند.

در فورد اج ال هیبریدی، هنگامی که باتری فول شارژ باشد و باک بنزین نیز کاملا پر باشد، برد حرکتی خودرو به ۱۱۸۸ کیلومتر می رسد./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *