مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش تیگو ۸ پرو ویژه سامانه یکپارچه

شرایط فروش تیگو ۸ پرو ویژه سامانه یکپارچه

فروش تیگو ۸ پرو ویژه سامانه یکپارچه به عنوان بخشی از برنامه فروش مدیران خودرو در اردیبهشت ماه به زودی آغاز خواهد شد. با توجه به اینکه ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو، طی روز های آینده آغاز خواهد شد، یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای خریداران، فروش تیگو ۸ پرو ویژه سامانه یکپارچه است. این خودرو به عنوان یکی از لوکس‌ترین و قوی‌ترین کراس‌اوور های مدیران خودرو، در لیست خودروهایی است که امکان خرید آن‌ها در مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه وجود دارد و می‌توانید از آسیا خودرو، برای ثبت نام اقدام کنید.

 

همانطور که پیش از این اعلام کردیم، جزییات ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه از سوی وزارت اعلام شده است. به این ترتیب طی روز های آینده، فروش تیگو ۸ پرو ویژه سامانه یکپارچه نیز آغاز خواهد شد. برای ثبت نام این خودرو، می‌توانید به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید.

 

فروش تیگو ۸ پرو ویژه سامانه یکپارچه چه شرایطی دارد؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرحله از فروش، تلاش وزارت صمت برای دسترسی عموم مردم به خودروهای تولید داخل است. به این ترتیب شرایطی برای این مرحله در نظر گرفته شده است تا خودرو از بازار واسطه‌گری خارج شده و به دست خریداران واقعی برسد. همین شرایط برای تیگو ۸ پرو نیز وجود دارد و با در نظر گرفتن این شرایط، می‌توانید برای ثبت نام این خودرو اقدام کنید.

 

برای خرید تیگو ۸ پرو در این مرحله، متقاضیان باید بالاتر از ۱۸ سال سن داشته و دارای گواهینامه باشند. علاوه بر این موارد، متقاضی نباید دارای پلاک انتظامی فعال باشد. همچنین در ۲۴ ماه گذشته نباید خودرویی را به طور مستقیم از خودروسازان داخلی خریداری کرده باشید. در نظر گرفتن این قوانین به دلیل آن است که خودرو در نهایت تا حد امکان به دست مصرف کننده نهایی برسد و از ورود آن به بازار واسطه‌گری و دلالی جلوگیری شود.

 

همچنین در صورتی‌که در مرحله اول سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اید، نمی‌توانید در این مرحله نیز ثبت نام کنید. برای این منظور باید از ثبت نام مرحله اول انصراف داده باشید و یا تا قبل از ثبت نام، از مرحله اول انصراف دهید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

افتتاح حساب وکالتی برای خرید تیگو ۸ پرو

یکی دیگر از الزامات فروش تیگو ۸ پرو ویژه سامانه یکپارچه، افتتاح حساب وکالتی است. موجودی این حساب وکالتی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود و افتتاح این حساب، شرط لازم برای ثبت نام است. مبلغ واریز شده به این حساب، متعلق به متقاضی خواهد بود و خودروساز یا سازمان حمایت، برداشتی از آن نخواهند داشت اما موجودی آن تا زمان قرعه کشی باید در حساب باقی بماند. پس از این مرحله، بر اساس شرایط اعلام شده از سوی وزارت صمت، متقاضی می‌تواند نسبت به برداشت از حساب اقدام کند.

 

علت اصلی لزوم افتتاح این حساب، کاهش تعداد متقاضیانی است که تنها به قصد کسب سود از فروش خودروها وارد این مرحله از ثبت نام شده‌اند. به این ترتیب هرچند پول واریز شده متعلق به شما باقی خواهد ماند، اما باید آن را در حساب حفظ کنید تا ثبت نام انجام گرفته باطل نشود. پس از تعیین تکلیف ثبت نام و سهمیه‌بندی‌ها، مطابق مرحله قبل، بنا به روشی که در آینده اعلام خواهد شد می‌توانید موجودی این حساب را برداشت کنید.

 

در صورت ثبت نام در این طرح، برای برخورداری ازشرایط ویژه خرید تیگو ۸ پرو ویژه مرحله دوم سامانه کافی است با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما ضمن توضیح شرایط خرید این خودرو، راهنمای شما در تمام مراحل ثبت نام خواهند بود. در نظر داشته باشید فرصت استفاده از این شرایط محدود است. به علاوه در این مرحله شرایط فروش اقساطی نیز برای متقاضیان وجود دارد.

 

زمان ثبت نام تیگو ۸ پرو و زمان تحویل خودروها

بر اساس اعلام وزارت صمت، ثبت نام از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. در این مدت می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند. زمان ثبت نام، باید تمامی شرایط گفته شده در بالا را داشته باشید. در غیر این صورت، ثبت نام به صورت خودکار باطل خواهد شد. برای افتتاح حساب وکالتی نیز باید در بازه ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه اقدام کنید. با توجه به اینکه تاریخ آغاز فروش تیگو ۸ پرو ویژه سامانه یکپارچه روز ۲۰ اردیبهشت ماه است، به هیچ عنوان زودتر از این تاریخ برای افتتاح حساب وکالتی اقدام نکنید.

 

پس از این مرحله و با پایان ثبت نام، بررسی شرایط ثبت نام کنندگان از روز ۲۹ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. در ادامه ۳ خرداد، واجدین شرایط با توجه به موارد عنوان شده در بالا مشخص می‌شوند. پس از این مرحله، ۱۰ روز فرصت دارید تا فرآیند ثبت نام را تکمیل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید.

 

زمان تحویل خودروهای ثبت نام شده، بسته به اولویت خرید است اما در نهایت و بر اساس اعلام مدیران خودرو، تمامی خودروها تا پیش از پایان سال و بر اساس اولویت ثبت نام تحویل خریداران خواهد شد.

 

علاوه بر این خودرو، همچنین می‌توایند از فروش آریزو ۶ پرو ویژه سامانه یکپارچه نیز استفاده کنید. به این ترتیب امان استفاده از یک سدان خانوادگی با امکانات رفاهی و ایمنی مناسب نیز در این مرحله وجود دارد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو در سامانه یکپارچه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فروش تیگو ۸ پرو ویژه سامانه یکپارچه، شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو است. به این ترتیب علاوه بر شرایط فروش نقدی، خریداران امکان خرید به صورت اقساطی را نیز خواهند داشت. شرایط عمومی برای تیگو ۸ پرو این خودرو مانند شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو است اما جزییات بیشتر آن در زمان ثبت نام اعلام خواهد شد.

 

مزیت فروش اقساطی این خودرو، وجود اقساط بلند مدت و امکان انتخاب شرایط فروش اقساطی است. به این ترتیب خریداران در این مرحله می‌توانند در زمان خرید، از بین گزینه‌های خرید نقدی و خرید اقساطی یکی را انتخاب کنند. این مسئله کمک می‌کند بتوانید با توجه به شرایط خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

با توجه به محدودیت زمان، پیشنهاد می‌کنیم سریعتر با آسیا خودرو تماس بگیرید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمای شما باشند. همچنین می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا همکاران ما شرایط فروش را برایتان ارسال کنند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *