مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید تیگو ۸ پرو ویژه مرحله دوم سامانه

خرید تیگو ۸ پرو ویژه مرحله دوم سامانه + شرایط فروش

فرصت محدود خرید تیگو ۸ پرو ویژه مرحله دوم سامانه، هم اکنون در آسیا خودرو برقرار شده است. به این ترتیب می‌توانید برای خرید تیگو ۸ پرو شامل خرید نقدی و خرید اقساطی اقدام کنید. این شرایط، ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه است و افراد واجد شرایط در سامانه یکپارچه می‌توانند از فرصت ویژه خرید تیگو ۸ پرو ویژه مرحله دوم سامانه استفاده کنند.

 

با توجه به آغاز ثبت خرید خودرو در سامانه یکپارچه، هم اکنون فرصت محدودی برای خرید تیگو ۸ پرو ویژه مرحله دوم سامانه فراهم شده است. به این ترتیب واجدین شرایط می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، تیگو ۸ پرو را با قیمت مصوب و بدون هزینه اضافی ثبت نام کنند. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما در آسیا خودرو، راهنمای شما باشند. آسیا خودرو به‌عنوان نمایندگی مدیران خودرو با فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو میزبان شما است.

 

شرایط خرید تیگو ۸ پرو ویژه مرحله دوم سامانه چگونه است؟

به‌طور کلی شرایط خرید تیگو ۸ پرو در دومین مرحله از سامانه یکپارچه، مشابه مرحله اول است و پیش از این نیز در چند نوبت اعلام شده است. با توجه به اینکه ارزیابی اولیه متقاضیان هم اکنون از سوی وزارت صمت انجام می‌گیرد، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از شرایط ویژه فروش تیگو ۸ پرو در مرحله دوم سامانه بهره‌مند شوند.

 

به‌روز رسانی: مرحله تکمیل خرید سامانه یکپارچه در آسیا خودرو آغاز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط عمومی در این مرحله مشابه مرحله اول است که شامل حداقل سن ۱۸ سال، داشتن گواهینامه معتبر، عدم مالکیت پلاک انتظامی فعال و عدم خرید خودرو طی بازه زمانی مشخص از شرکت‌های داخلی است. در زمینه شرط آخر باید در نظر داشته باشید، در این طرح نباید طی ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان داخلی، خودرویی خریداری کرده باشید. البته منظور از خرید خودرو، خرید خودرو در طرح‌های قرعه کشی یا بورس کالا و یا خرید مستقیم از خودروساز است.

 

به روز رسانی: اگر در این مرحله ثبت نام کرده اید، هم اکنون می‌توانید از طریق پیش ثبت نام تکمیل خرید سامانه یکپارچه، زودتر از سایرین، درخواست نهایی خود را ثبت کنید.

 

در کنار این‌ها، شرایط افتتاح حساب وکالتی نیز همچنان وجود داشته است و موجودی این حساب نباید تغییر کرده باشد. همچنین برای استفاده از شرایط خرید تیگو ۸ پرو، نباید در مرحله اول سامانه و یا در سامانه ثبت نام خودروهای وارداتی شرکت کرده باشید.

 

برای خرید تیگو ۸ پرو ویژه مرحله دوم سامانه می‌توانید از سراسر کشور با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به شما هستند و می‌توانند مراحل لازم برای ثبت نام این خودرو را انجام دهند. در نظر داشته باشید مدت استفاده از این طرح محدود بوده و به‌علاوه امکان خرید اقساطی نیز در این مرحله وجود دارد.

 

شرایط ویژه خرید سامانه‌ای تیگو ۸ پرو، ویژه مادران و طرح جایگزینی

 در کنار شرایط عمومی عنوان شده در بالا، شرایط ویژه‌ای برای ثبت نام تیگو ۸ پرو ویژه طرح مادران و همچنین خرید این خودرو ویژه طرح جایگزینی در نظر گرفته شده است.

 

در زمینه طرح مادران که به مادران دارای دو فرزند و بیشتر تعلق می‌گیرد، شرط نداشتن پلاک انتظامی فعال و داشتن گواهینامه و همچنین شرط حداقل سن ۱۸ سال برداشته شده است. برای طرح جایگزینی نیز، محدودیت نداشتن پلاک انتظامی فعال برداشته شده است و در این طرح حتی با داشتن پلاک انتظامی فعال نیز می‌توانید ثبت نام کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

درباره تیگو ۸ پرو بیشتر بدانید

در بین محصولات برند فونیکس، تیگو ۸ پرو جایگاه بالایی دارد و هم اکنون نیز یکی از لوکس‌ترین و قوی‌ترین خودروهای بازار ایران است. این خودرو در کلاس کراس‌اوور‌های بزرگ جای می‌گیرد و با طول ۴.۷ متر فضای کافی برای سه ردیف صندلی را در اختیار می‌گذارد. به این ترتیب با یک خودرو ۷ نفره روبرو هستید که توانسته سطح مناسبی از راحتی را برای تمام سرنشینان فراهم کند.

 

بررسی مشخصات فنی تیگو ۸ پرو نیز نشان دهنده توان بالای آن است. موتور این خودرو با کمک توربو شارژر و اینتر کولور و سیستم تزریق مستقیم سوخت و ۱۶ سوپاپ در سرسیلندر، می‌تواند ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. قدرت موتور این خودرو از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها می‌رسد. به این ترتیب شتاب صفر تا صد تیگو ۸ پرو در کلاس خود رقم مناسبی است و به‌راحتی می‌تواند این شتاب را در محدوده ۹ ثانیه به دست آورد.

 

از نظر امکانات نیز، آپشن های تیگو ۸ پرو در بالاترین سطح ممکن است و در آن امکانات رفاهی و ایمنی متعددی را شاهد خواهید بود. به این ترتیب با کابینی روبرو می‌شوید که از نظر فناوری در بالاترین سطح است و به‌علاوه سیستم رانندگی خودران و سیستم فرمان صوتی را نیز در اختیار دارید. در کنار این‌ها، با داشتن سیستم‌های ایمنی متعدد، تیگو ۸ پرو حفاظت خوبی نیز از سرنشینان خواهد داشت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید این خودرو و همچنین خرید مدیران خودرو می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا همکاران ما جدیدترین شرایط فروش را به‌صورت پیامک ارسال کنند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *