مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش نقدی تیگو ۷ پرو

فروش نقدی تیگو ۷ پرو ویژه اسفند ۱۴۰۱ (+ شرایط فروش)

فروش نقدی تیگو ۷ پرو به تعداد محدود، ویژه اسفند ۱۴۰۱ در مجموعه نمایندگی‌های آسیا خودرو آغاز شد. در این طرح فروش، خریداران می‌توانند تیگو ۷ پرو را به قیمت مصوب و با مدل ۱۴۰۲ خریداری کنند.

 

آسیا خودرو به‌عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو، طرح فروش نقدی تیگو ۷ پرو ویژه اسفند ۱۴۰۱ را در مجموعه نمایندگی‌های خود آغاز کرد. در این طرح فروش، امکان خرید تیگو ۷ پرو به‌صورت نقدی و به قیمت مصوب برای خریداران فراهم شده است.

 

در طرح جدید فروش تیگو ۷ پرو، خریداران نباید طی دو سال اخیر، خودرویی از مدیران خودرو خریداری کرده باشد. این مسئله شامل همه انواع خرید ازجمله نقدی، اقساطی، سازمانی و طرح جایگزینی است. همچنین سند خودرو به مدت یک سال در رهن مدیران خودرو باقی می‌ماند و پس از آن سند آزاد خواهد شد. پرداخت به‌طور مستقیم و به حساب بانکی مدیران خودرو خواهد بود و تحویل خودروها در محل نمایندگی و اداره تحویل آسیا خودرو است.

 

برای ثبت نام در شهر تهران می‌توانید با تلفن‌های ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

فروش نقدی تیگو ۷ پرو از چه زمانی آغاز می‌شود؟

بر اساس شرایط فروش تیگو ۷ پرو، فروش این خودرو از روز شنبه، ۶ اسفند ماه در مجموعه نمایندگی‌های آسیا خودرو آغاز می‌شود و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. بر این اساس علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از شرایط فروش مدیران خودرو با مراجعه به یکی از شعبه‌های آسیا خودرو در تهران مراحل ثبت نام را انجام دهند.

– شعبه مرکزی: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

– شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

– شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

درباره تیگو ۷ پرو بیشتر بدانید

پیش از برای علاقه‌مندان به خرید تیگو ۷ پرو، در مقالات مختلفی، به مرور این خودرو پرداخته‌ایم که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها، از مشخصات تیگو ۷ پرو آگاه شوید.

 

تیگو ۷ پرو کراس‌اووری در کلاس ابعادی متوسط است. به این ترتیب با طول ۴.۵ متر و ارتفاع ۱.۷ متر، می‌تواند فضای کافی برای پنج سرنشین را به‌خوبی فراهم کند. از این نظر، تیگو ۷ پرو خودرویی است که می‌تواند نیاز جوانان و به‌ویژه خانواده‌ها را برآورده کند.

 

ازنظر آپشن‌های رفاهی و ایمنی،؛ این خودرو کامل است و تقریبا هر آنچه می‌توانید در این کلاس تصور کنید را عرضه می‌کند. فضای کابین تیگو ۷ پرو حس مناسبی از راندن یک خودرو لوکس و امروزی را دارد و به‌ویژه استفاده از صفحه نمایش دیجیتال، صفحه نمایش بزرگ مرکزی، تهویه مطبوع دیجیتال و البته ترکیب رنگ‌های مشکی، خاکستری و قرمز در کابین، حس مناسبی از یک خودرو مدرن را القا می‌کند.

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

صندلی‌های تیگو ۷ پرو با پوشش چرمی، بزرگ و راحت هستند و تنظیمات برقی صندلی‌های جلو به همراه گرمکن صندلی‌های جلو، رانندگی با این خودرو را راحت می‌کند. فضای داخل کابین هم برای سرنشینان مناسب است. فضای پا و سر در صندلی‌های ردیف دوم کافی است و حتی سه نفر نیز فضای مناسب خواهند داشت.

 

بررسی مشخصات فنی تیگو ۷ پرو نیز نشان می‌دهد این خودرو به‌خوبی توانسته مرز میان یک خودرو خانوادگی و یک خودرو جوان‌پسند را پر کند. در این زمینه، موتور تیگو ۷ پرو با استفاده از توربو شارژر می‌تواند ۱۵۷ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. نیروی این موتور از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو می‌رسد. در این شرایط، تیگو ۷ پرو می‌تواند در شرایط واقعی، در مدتی حدود ۱۰ ثانیه به سرعت یکصد کیلومتر در ساعت برسد.

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *