مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
کابین تیگو ۹ پرو

کابین تیگو ۹ پرو رونمایی شد؛ مبلمان لوکس برای بزرگ‌ترین خودرو چری

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، سرانجام نخستین تصاویر رسمی از کابین تیگو ۹ پرو به‌عنوان لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین محصول چری منتشر شد.

 

پیش از این تصاویری از کابین تیگو ۹ پرو در جریان تست‌های این خودرو منتشر شده بود که ما نیز در مطلبی با عنوان چری تیگو ۹ پرو در خیابان‌ها رویت شد به آن پرداختیم اما اکنون نخستین تصاویر رسمی از داخل تیگو ۹ پرو با کیفیت بالا منتشر شده است که نشان‌دهنده لوکس‌ترین و جذاب‌ترین ترکیب ممکن در محصولات چری است.

 

همان‌طور که پیش از این گفتیم، تیگو ۹ پرو در طیف محصولات چری، عنوان لوکس‌ترین مدل را در اختیار دارد و این مسئله در کابین آن به‌وضوح دیده می‌شود. همان‌طور که در تصاویر اولیه نیز مشخص بود، کابین تیگو ۹ پرو، از چرم دو رنگ پوشیده شده است و ترکیبی از چرم قهوه‌ای و سفید در بخش‌های مختلف آن دیده می‌شود. علاوه بر این، طرح برس خورده چوب نیز در بخش‌هایی از رودری‌ها و داشبورد وجود دارد. به این ترتیب کابین این خودرو توانسته لوکس‌ترین ترکیب ممکن را ایجاد کند و به‌علاوه فضای داخلی کابین نیز بسیار بزرگ دیده می‌شود.

 

یک کنسول وسط بزرگ در بین دو سرنشین جلو کشیده شده است و به دلیل تغییراتی در دنده و استفاده از دنده برقی، فضای زیر کنسول هم خالی است. در زمینه دنده برقی می‌توانید مطلب تعویض دنده برقی در محصولات فونیکس چیست را بخوانید. دو نمایشگر بزرگ در داشبورد نصب شده است و طراحی خروجی‌های هوای سیستم تهویه هم طرحی منحصر به‌فرد دارد که نزدیک به طرح محصولات مرسدس بنز است.

 

کنسول تیگو ۹ پرو

کنسول تیگو ۹ پرو

 

فناوری‌های کابین تیگو ۹ پرو

غیر از آپشن‌هایی که پیش‌بینی آن می‌رفت مانند صندلی‌های برقی، سقف پانوراما سیستم تهویه اتوماتیک مستقل و شارژر وایرلس و …، کابین تیگو ۹ پرو جذابیت‌های دیگری غیر از ظاهر نیز دارد. در کابین این خودرو مجموعه‌ای از فناوری‌ها به کار گرفته شده که بخشی از آن‌ها برای نخستین بار در محصولات چری نصب می‌شود.

 

دو نمایشگر بزرگ ۱۲.۳ اینچی در کابین نصب شده است که یکی برای نشان‌دهنده‌ها و دیگری برای سیستم اطلاعاتی و سرگرمی خودرو است. به این ترتیب مجموع ابعاد این دو نمایشگر که به هم متصل هستند به ۲۴.۶ اینچ می‌رسد که یکی از بزرگ‌ترین ابعاد در خودروهای تولیدی در این کلاس است. نمایشگر مقابل راننده قابل تنظیم و شخصی‌سازی است و نمایشگر مرکزی هم علاوه بر ویژگی لمسی، از طریق مجموعه کنترل کوچکی بر روی کنسول وسط کنترل می‌شود. البته راننده تیگو ۹ پرو همچنان می‌تواند از ویژگی‌های سیستم فرمان صوتی برای کنترل بخش‌های مختلف خودرو استفاده کند و ممکن است اصلا نیازی به لمس صفحه یا استفاده از کنترل‌های روی کنسول نباشد.

 

نمای باز کابین تیگو ۹ پرو

نمای باز کابین تیگو ۹ پرو

 

چری تنظیمات سیستم تهویه را به نمایشگر مرکز منتقل کرده است و به این ترتیب نمایشگر مستقلی برای آن در نظر گرفته نشده تا به یکدست شدن طرح کابین کمک کند. به‌علاوه دگمه‌های فیزیکی داشبورد نیز حذف شده‌اند و تنها چند دگمه لمسی در کنسول برای ویژگی‌های اولیه در دسترس است.

 

دسته دنده تیگو ۹ پرو از کنسول وسط به پشت فرمان منتقل شده است. البته با توجه به تعویض دنده‌های برقی، این دسته دنده عملا یک اهرم کوچک است که داخل تیگو ۹ پرو را به هم نمی‌زند. مشابه این دسته دنده را قبلا در محصولات رده بالای مرسدس بنز دیده بودیم.

 

دسته دنده در کابین تیگو 9 پرو

دسته دنده در کابین تیگو ۹ پرو

 

چری تیگو ۹ پرو به‌عنوان لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین محصول چری، با طول ۴.۸ متر، ۱۰ سانتی‌متر از مدل‌های ۸ پرو کشیده‌تر است. موتور این خودرو نمونه‌ای ۲ لیتری است که با کمک توربو شارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت، می‌تواند حدود ۲۵۰ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، Tiggo 9 Pro در سال جاری میلادی به‌صورت رسمی رونمایی شده و فروش آن آغاز می‌شود.

 

به روز رسانی: مطابق آنچه در اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ منتشر شد، بر اساس عکس های تیگو ۹ پرو، نمونه‌های نهایی این خودرو نیز مطابق با با تصاویر اولیه تولید شده‌اند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *