مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
چری اومودا جدید تست های جاده

تصاویر تازه از اومودا جدید بر مبنای X22 Pro طراحی این خودرو را آشکار کرد

تصاویر منتشر شده از تست‌های جاده‌ای اومودا جدید که بر مبنای MVM X22 Pro طراحی شده است، اطلاعات بیشتری از جدیدترین محصول خانواده اومودا را به نمایش می‌گذارد. این خودرو چند روز در خیابان‌های چین با رنگ سفید رویت شده است.

 

چند روز قبل، تصاویری از یک خودرو با پوشش‌های استتاری توسط جاسوسان صنعتی در کشور چین شکار شد که به‌وضوح خودرویی را بر مبنای ام وی ام X22 Pro ولی با نشان اومودا به نمایش می‌گذاشت. پیش از این در مطلبی به این خودرو پرداختیم ولی اکنون تصاویر این خودرو بدون پوشش‌های استتاری منتشر شده است. به این ترتیب حدس‌های قبلی ما تقریبا به‌یقین تبدیل شده و اکنون می‌توان اطلاعات بیشتری از اومودا جدید به دست آورد.

 

در نمونه قبلی، نشان اومودا بر روی درب صندوق عقب و بالای نوار چراغ‌ها نصب شده بود که در نمونه جدید عکاسی شده حذف شده است. البته به نظر می‌رسد نشان اومودا درنهایت در همین بخش درج شود چون مطابق رویه جدید طراحی چری است. به‌علاوه بخشی از چراغ‌ها (احتمالا چراغ دنده عقب) بر روی بخش پایینی سپر عقب قرار گرفته است.

 

 

طراحی اومودا جدید

همان‌طور که پیش از این و در آغاز این مطلب گفتیم، اومودا جدید یک کراس‌اوور کامپکت است که بر مبنای MVM X22 Pro طراحی شده است. به همین دلیل جزییات زیادی از X22 Pro را می‌توان در آن دید اما در کنار آن، تغییرات در جلو و عقب و کابین آن محسوس است.

 

در طراحی جلوی خودرو، جلوپنجره کشیده‌تر از مدل‌های X22 Pro است و از این نظر تا حدی شبیه فونیکس FX به نظر می‌رسد. طرح کشیده دیلایت‌ها هم از X22 Pro آمده ولی شاهد بازنگری در طراحی آن هستیم که به‌وضوح خودرو را اسپرت تر می‌کند. محل قرارگیری چراغ جلو در اومودا جدید مشابه ایکس ۲۲ پرو است و بر روی بخش میانی سپر قرار گرفته است. طراحی جلوی خودرو به شکلی است که خودرو را عریض‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد و این مسئله را در فونیکس اف ایکس هم دیده بودیم.

 

در طراحی بخش عقبی این خودرو اومودا جدید هم‌اکنون می‌توانیم جزییات بیشتری را ببینیم که حدس‌های قبلی را ما را تایید می‌کند. چراغ‌های عقب که در ایکس ۲۲ پرو تنها بر روی گلگیر قرار دارند اکنون بزرگ‌تر شده‌اند و روی درب عقب خودرو هم دیده می‌شوند. به‌علاوه چراغ‌های عقب خودرو به هم متصل هستند که مشابه آن را تا حدی در تیگو ۷ پرو و به‌طور دقیق‌تر در فیس لیفت تیگو ۷ پرو دیده بودیم.

چری اومودا جدید نمای عقب

نمای عقب اومودا جدید تفاوت‌های آن را با X22 Pro نشان می‌دهد

 

کابین اومودا جدید

در فضای داخلی کابین اومودا جدید، تفاوت‌هایی در مقایسه با نمونه قبلی آزمایشی دیده می‌شود. در نمونه قبلی (همان‌طور که عکس آن را در پایین می‌بینید) کابین کاملا مشابه کابین X22 Pro بود. البته طرح کابین این خودرو به‌روز شده و جذاب است ولی در اومودا جدید که به نظر نمونه نهایی است، کابین تفاوت‌هایی دارد و لوکس‌تر شده است.

 

جایگذاری مانیتور خودرو دیگر در دل داشبورد نیست و کمی بیرون و بالاتر آمده است. به‌علاوه کلیدهای کنترل اصلی، مانند تیگو ۸ پرو به‌صورت یک نوار افقی در پایین مانیتور نصب شده است. به این ترتیب کابین خودرو بیشتر از آنکه مشابه X22 Pro باشد شبیه محصولات لوکس تیگو است.

 

به‌علاوه در گوشه داشبورد، یک بیرون زدگی دیده می‌شود که می‌تواند اسپیکر سیستم صوتی باشد. در این صورت می‌توان گفت اومودا جدید ازنظر سیستم صوتی یک خودرو پیشرفته خواهد بود.

 

کابین و نمای داخل اومودا جدید بر مبنای ایکس 22 پرو

کابین اومودا جدید بر مبنای ایکس ۲۲ پرو

 

موتور اومودا جدید

هنوز هیچ نظر قطعی در زمینه موتور اومودا جدید وجود ندارد. تا پیش از این عنوان می‌شد که احتمالا از موتور توربو شارژر یک لیتری مشابه موتور X22 Pro در این خودرو استفاده خواهد شد. اما اکنون بعضی از منابع چینی احتمال می‌دهند موتور این خودرو از نمونه‌های ۱.۵ لیتری توربو شارژر (مانند تیگو ۷ پرو) باشد.

 

در صورت نصب این موتور، می‌توان گفت این کراس‌اوور کامپکت به خودروی سریعی تبدیل می‌شود چون موتور مورد اشاره می‌تواند حدود ۱۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

 

شرایط فروش MVM X22 Pro

برای خرید MVM X22 Pro و سایر محصولات مدیران خودرو، می‌توانید به یکی از شعب مدیران خودرو مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا همکاران ما بهترین شرایط فروش اقساطی MVM X22 Pro را به شما اطلاع دهند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *