مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آریزو ۶ جی تی

بازار در انتظار آغاز فروش آریزو ۶ جی تی

فونیکس مدتی قبل، آریزو ۶ جی تی را به عنوان یک سدان اسپرت معرفی کرد. این خودرو هرچند بر روی پلتفرم سری ۶ پرو ساخته شده، اما تغییرات زیادی را در طراحی، امکانات، قوای محرکه و سایر بخش‌ها تجربه کرده است. به این ترتیب این خودرو هم اکنون سریعترین مدل در کلاس خود است و یکی از قدرتمندترین موتور‌های بازار را در اختیار دارد. با توجه به شرایط بازار و برنامه‌های فروش فونیکس، هم اکنون بازار در انتظار آغاز فروش آریزو ۶ جی تی است تا به زودی پای این خودرو به خیابان‌های کشورمان باز شود.

 

آریزو ۶ جی تی، به خوبی توانسته دو دنیای متفاوت را ترکیب کند. به این ترتیب یک خودرو سدان در اختیار دارید که برای سفر خانوادگی مناسب است. در عین حال هر زمان که بخواهید می‌توانید از توان بالای موتور و شتاب آن لذت ببرید. این مزیت باعث شده طیف جدیدی از مشتریان به سمت آریزو ۶ جی تی جلب شوند. با مجموع توانمندی‌های فنی و طراحی ظاهری و امکانات پیشرفته، این خودرو خریداران جوان‌تر را به خود جلب می‌کند. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر، خودرویی در این کلاس در کشورمان عرضه نشده، بازار در انتظار آغاز فروش آریزو ۶ جی تی است. به علاوه با توجه به اینکه قیمت و شرایط فروش آریزو ۶ جی تی نیز به‌زودی از سوی فونیکس اعلام می‌شود، می‌توان انتظار فروش خوبی را برای این خودرو داشت.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چرا خرید آریزو ۶ جی تی یک انتخاب مناسب است؟

در خودرو‌های موجود در بازار کشور، آریزو ۶ جی تی یک گزینه ویژه است و همین مسئله می‌تواند یکی از اصلی‌ترین دلایل انتخاب آن باشد. سال‌ها است در بین تولیدات بازار خودرو ایران، سدان اسپرت به ندرت تولید شده و هم اکنون نیز آریزو ۶ جی تی، در بازار بی‌رقیب است. در این برتری، عوامل متعددی نقش دارد که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر است:

 

  • موتور قدرتمند: آریزو ۶ جی تی از یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر به همراه گیربکس ۷ سرعته DCT بهره می‌برد که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این مقدار قدرت قابل توجهی برای یک سدان محسوب می‌شود و قدرت زیادی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. به همین دلیل موتور آریزو ۶ جی تی و تان آن، یکی از اصلی‌ترین دلایل انتخاب آن خواهد بود.
  • ویژگی‌های ایمنی هوشمند: آریزو ۶ GT به صورت استاندارد با مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته از جمله ۱۳ رادار ADAS شامل ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی و هشدار خروج از خط ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها به ایمنی راننده و سرنشینان در جاده کمک می‌کند.
  • طراحی جسورانه و اسپرت: آریزو ۶ جی تی با طراحی مدرن و اسپرت خود، محصولی است که نگاه‌ها را به سوی خود برمی‌گرداند.
  • کابین مجهز و راحت: آریزو ۶ GT فضای داخلی راحت و چشم‌نوازی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد که می‌توانند از آپشن‌های رفاهی مختلف آن شامل کلاستر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم مولتی مدیا با نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی و شارژر وایرلس بهره ببرند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

آریزو ۶ جی‌تی با طراحی جذاب و تهاجمی، محصولی است که برای نسل جوان ساخته شده و با امکان تولید قدرتی معادل ۱۹۷ اسب بخار قویترین سدان در کلاس خود است. به علاوه شتاب صفر تا ۱۰۰ آریزو ۶ جی تی نیز کمتر از ۷ ثانیه است که آن را به سریعترین خودرو در کلاس خود تبدیل می‌کند.

 

تعهد فونیکس به رونمایی از خودروهای جذاب، متوقف نمی‌شود و حالا بازار خودرو در انتظار رسیدن به موعد فروش محصولی است که با قدرت بالای موتور، شتاب استثنایی، طراحی اسپرت تهاجمی و فناوری به‌روز مجهز به سیستم پیشرفته همیار راننده مشتریان خود را شگفت زده خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش این خودرو و همچنین شرایط فروش سایر محصولات فونیکس می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *