مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی ایکس ۲۲ پرو

فروش اقساطی ایکس ۲۲ پرو با اقساط ۶۰ ماهه (ویژه بهمن ۱۴۰۱)

مدیران خودرو در جدیدترین شرایط فروش محصولات خود ویژه بهمن ۱۴۰۲، فروش اقساطی ایکس ۲۲ پرو را با اقساط بلندمدت تا ۵ سال و تحویل ۴۵ روزه فعال کرده است. فروش اقساطی X22 پرو به مدت محدود فعال شده است و خریداران در آن امکان انتخاب مدت بازپرداخت اقساط و میزان پیش‌پرداخت را دارند.

 

شرایط فروش اقساطی ایکس ۲۲ پرو چگونه است؟

در طرح فروش اقساطی ایکس ۲۲ پرو ویژه بهمن ماه، خریداران می‌توانند با پرداخت ۶۰درصد قیمت خودرو، از تسهیلات ۴۰درصدی بهره‌مند شود. نکته جالب‌توجه، بازپرداخت ۶۰ ماهه تسهیلات است و به این ترتیب در صورت خرید ایکس ۲۲ پرو می‌توانید اقساط آن را طی ۵ سال بپردازید.

 

قیمت X22 Pro در این طرح فروش بدون تغییر و معادل ۷۳۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان است و خریدار می‌تواند با پرداخت کمتر از ۴۵۰ میلیون تومان، نسبت به ثبت‌نام این خودرو اقدام کند. در ادامه می‌توانید از شرایط اقساطی تا ۵ سال استفاده کنید.

 

البته در طرح فروش اقساطی X22 Pro ویژه بهمن ۱۴۰۱، امکان تغییر در مدت اقساط نیز وجود دارد و خریدار می‌تواند مدت بازپرداخت اقساط را به انتخاب خود از یک سال تا پنج سال تعیین کند. درنهایت بدون توجه به مدت بازپرداخت اقساط، نرخ سود این اقساط معادل ۱۸درصد در نظر گرفته شده است.

 

تحویل خودروها در این طرح، تفاوتی با طرح‌های خرید نقدی ندارد و خودرو طی ۴۵ روز کاری و با مدل ۱۴۰۲ تحویل خریدار خواهد شد. در کنار این، در صورت تاخیر در تحویل خودروها، جریمه دیرکرد ۱۲درصدی نیز تعیین شده است.

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.
 

ثبت نام فروش اقساطی X22 Pro چگونه است؟

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی X22 Pro می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن‌های ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما در انتخاب بهترین شرایط اقساط باشند. همچنین می‌توانید به یکی از شعبه‌های آسیا خودرو نیز مراجعه کنید. علاوه بر این خودرو، شرایط فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه برای سایر محصولات نیز برقرار شده است که می‌توانید با استفاده از آن، خودرو موردنظر خود را انتخاب کنید.

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم
 

آشنایی با X22 Pro

پس از بررسی شرایط فروش اقساطی ایکس ۲۲ پرو بد نیست نگاهی دقیق‌تر به این خودرو داشته باشیم. به این ترتیب قبل از خرید X22 Pro اقساطی، می‌توانید با ویژگی‌های این کراس‌اوور محبوب مدیران خودرو آشنا شوید.

 

مهم‌ترین ویژگی ظاهری خودرو X22 Pro طراحی بخش جلوی آن است. در اینجا چری از طراحی به‌روز خودروهای بازار جهانی استفاده کرده است و طراحی این خودرو را نسبت به نمونه‌های قبلی کاملا تغییر داده. در ایکس ۲۲ پرو جدید، دیلایت های خودرو به بالای سپر رفته‌اند و چراغ‌های اصلی که این بار از فناوری LED هم بهره می‌برد پایین‌تر و داخل سپر نصب شده‌اند. جلوپنجره هم هم‌راستا با نسل جدید طراحی محصولات این شرکت، طرحی متفاوت از نسل قبلی دارد.

 

مشخصات فنی X22 Pro هم نشان دهنده حضور یک کراس‌اوور شهری مناسب است که البته می‌تواند در سفر هم همراه خوبی باشد. برای این خودرو از یک موتور ۱ لیتری استفاده شده است که با استفاده از توربو شارژر تقویت می‌شود. به این ترتیب موتور X22 Pro می‌تواند ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. از این نظر، این خودرو همرده خودروهایی با موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی است با این تفاوت که میزان گشتاور و در نتیجه کشش آن به‌ویژه در سربالایی‌ها بیشتر است و مصرف سوخت پایین‌تری دارد. گیربکس ایکس ۲۲ پرو از نوع CVT است که غیر از وضعیت اتوماتیک، بر روی آن ۹ دنده هم شبیه‌سازی شده است. به این ترتیب راننده می‌تواند علاوه بر وضعیت اتوماتیک، از وضعیت تیپ ترونیک یا تعویض دستی نیز برای این گیربکس استفاده کند.

 

لیست آپشن های رفاهی و ایمنی ایکس ۲۲ پرو مناسب است بالاتر از رقبای خود در این کلاس جای می‌گیرد. به‌عنوان نمونه بر روی این خودرو به‌صورت استاندارد ترمز پارک برقی، اتوهلد، مانیتور ۹ اینچی لمسی با اشتراک تصویر صفحه تلفن همراه، سیستم کنترل پایداری ESP بوش، فرمان برقی و … نصب می‌شود.

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *