مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش مدیران خودرو ویژه طرح تکمیلی سامانه

آغاز فروش مدیران خودرو ویژه طرح تکمیلی سامانه + شرایط ثبت نام

فروش مدیران خودرو ویژه طرح تکمیلی سامانه از امروز در آسیا خودرو آغاز شده است و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. بر اساس این طرح، امکان تغییر خودرو ثبت نام شده به محصولات مدیران خودرو، با قیمت مصوب وجود دارد. برای این منظور می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

همان‌گونه که پیش از این نیز در چند نوبت اطلاع‌رسانی شده بود، شرایط تغییر خودرو در سامانه یکپارچه برای واجدین شرایط مرحله اول ثبت نام در سامانه یکپارچه فراهم شده است. بر این اساس و با توجه به آغاز فروش مدیران خودرو ویژه طرح تکمیلی سامانه این افراد می‌توانند برای تغییر خودرو خود به محصولات مدیران خودرو و بهره‌گیری از شرایط ویژه طرح تکمیلی سامانه یکپارچه، با آسیا خودرو تماس بگیرند.

 

برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو (نمایندگی مدیران خودرو) راهنمای شما باشند. به این ترتیب کارشناسان آسیا خودرو کلیه مراحل خرید را به‌صورت غیرحضوری انجام خواهند داد. با توجه به فرصت اندک باقی مانده، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر برای ثبت نام اقدام کنید چراکه این شرایط از سوی وزارت صمت تمدید نخواهد شد.

 

به‌روز رسانی:  فروش اقساطی ام وی ام ویژه منتخبین مرحله دوم سامانه یکپارچه به مدت محدود در آسیا خودرو آغاز شده است. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

شرایط استفاده از فروش مدیران خودرو ویژه طرح تکمیلی سامانه چیست؟

این طرح ویژه منتخبین طرح تکمیلی اولین دوره سامانه یکپارچه عرضه خودرو است. به این ترتیب افرادی که کد ملی آن‌ها در دور اول اعلام و تایید شده است، می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند. به این ترتیب امکان استفاده از شرایط فروش فونیکس و فروش ام وی ام با قیمت مصوب وجود دارد.

 

در شرایط فروش مدیران خودرو ویژه طرح تکمیلی سامانه یکپارچه هر کد ملی تنها مجاز به خرید خودرویی است که در سامانه ثبت نام کرده و تایید شده است. همچنین در نظر داشته باشید امکان صلح خودروها قراردادها در این طرح وجود ندارد. علاوه بر این‌ها، خودروها در فروش نقدی به مدت یک سال و در فروش اقساطی نیز تا پایان اقساط، در رهن خواهند بود. برای ثبت نام خودرو در این طرح می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

فروش نقدی و اقساطی مدیران ویژه طرح تکمیلی سامانه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فروش مدیران خودرو ویژه طرح تکمیلی سامانه، امکان استفاده از شرایط فروش اقساطی در کنار شرایط فروش نقدی است. به این ترتیب فروش ام وی ام و البته فروش محصولات فونیکس در این طرح، علاوه بر شرایط نقدی، به‌صورت اقساطی با اقساط بلندمدت نیز انجام می‌شود.

 

در شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو، فرآیند اعتبارسنجی مشتریان از طریق موسسات بانکی یا لیزینگ‌ها انجام می‌شود. به همین دلیل برای استفاده از این شرایط ویژه، نیاز به بررسی دقیق مدارک پیش از ثبت نام است. در این زمینه کارشناسان آسیا خودرو می‌توانند راهنمای شما باشند. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

در این طرح، خریدار امکان انتخاب مدت و تعداد اقساط را از بین گزینه‌های مختلفی که از سوی بانک یا لیزینگ اعلام می‌شود دارد. به این ترتیب این طرح می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید محصولات فونیکس و ام وی ام باشد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

عرضه تیگو ۸ پرو مکس IE برای نخستین بار

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این مرحله، عرضه خودرو تیگو ۸ پرو مکس IE است. این خودرو که از امکانات بیشتری نسبت به نمونه‌های استاندارد بهره می‌برد، برای نخستین بار در این طرح فروش عرضه شده است. به این ترتیب می‌توانید با شرکت در این طرح جزو اولین مالکان آن باشید. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

تیگو ۸ پرو مکس IE در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی شاهد به‌روزرسانی‌هایی بوده است و به این ترتیب امکانات بیشتری نسبت به مدل‌های پایه دارد. این خودرو که تیپ جدیدی از پرو مکس است، با امکانات بیشتر برای اولین بار در بخشنامه فروش مدیران خودرو جای گرفته است.

 

برای این منظور همچنین می‌توانید از لینک ثبت نام سامانه استفاده کنید. به‌علاوه می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا همکاران ما جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو را برایتان پیامک کنند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *