مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
مدیران خودرو ویژه طرح مادران و جوانی جمعیت

محصولات مدیران خودرو در فروش ویژه سامانه یکپارچه خودرو طرح مادران (+ شرایط خرید)

فروش ویژه سامانه یکپارچه خودرو طرح مادران برای مرحله دوم ثبت نام سامانه و ویژه محصولات مدیران خودرو با شرایط متنوع نقدی و اقساطی در آسیا خودرو آغاز شده و تا سه روز دیگر ادامه خواهد داشت. بر این اساس، واجدین شرایط که پیش از این حساب وکالتی را افتتاح کرده‌اند می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، از مزایای فروش ویژه سامانه یکپارچه خودرو طرح مادران برای محصولات مدیران خودرو بهره‌مند شوند. با توجه به محدودیت زمانی برای این طرح، ممکن است ثبت نام پس از تاریخ ۱۰ خرداد تمدید نشود.

 

همان‌طور که پیش از این در زمینه ثبت خرید خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شده بود، بخشی از سهمیه ثبت نام در این مرحله به مادران اختصاص داده شده است. به این ترتیب واجدین شرایط استفاده از این سهمیه که پیش از این با افتتاح حساب وکالتی، درخواست اولیه را برای ثبت نام ارائه داده‌اند، اکنون می‌توانند برای ثبت درخواست نهایی خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. در این طرح، انواع محصولات مدیران خودرو (شامل برند ام وی ام و محصولات فونیکس) با شرایط متنوع نقدی و اقساطی عرضه شده است.

 

افراد واجد شرایط استفاده از این طرح می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما در آسیا خودرو، راهنمای شما باشند. آسیا خودرو به‌عنوان نمایندگی مدیران خودرو با فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو میزبان شما است. ثبت نام در آسیا خودرو به قیمت مصوب کارخانه و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی انجام خواهد شد.

 

به روز رسانی: اگر در این مرحله ثبت نام کرده اید، هم اکنون می‌توانید از طریق پیش ثبت نام تکمیل خرید سامانه یکپارچه، زودتر از سایرین، درخواست نهایی خود را ثبت کنید.

به‌روز رسانی: برای تکمیل ثبت نام طرح مادران ویژه محصولات ام وی ام  فقط تا ۲۵ تیر ماه فرصت دارید. برای تکمیل ثبت نام با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

شرایط استفاده از فروش سامانه یکپارچه خودرو طرح مادران

پیش از این، در زمینه شرایط عمومی ثبت نام در این طرح توضیحاتی ارائه کرده‌ایم اما ویژگی مهمی فروش در سامانه یکپارچه خودرو طرح مادران آسان‌تر شدن شرایط برای متقاضیان است. به این ترتیب برخی از محدودیت‌هایی که به‌طور عمومی برای سایر ثبت‌نام‌ها وجود دارد، در این طرح دیده نمی‌شود. این فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان استفاده از این شرایط است تا برای خرید خودرو اقدام کنند.

 

هرچند شرط اصلی در این مرحله همچنان افتتاح حساب وکالتی است که باید پیش از این انجام می‌شده، اما در سایر زمینه‌ها شاهد آسان‌تر شدن شرایط هستیم. به‌عنوان مثال، در این طرح شرط داشتن گواهینامه برای مادران حذف شده است. به این ترتیب حتی بدون داشتن گواهینامه نیز می‌توان برای ثبت نام اقدام کرد. از سوی دیگر، شرط عدم وجود پلاک انتظامی فعال به نام متقاضی نیز در این مرحله حذف شده است. در این حالت مادران حتی با داشتن خودرو نیز می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند. در نهایت نیز شرط سنی ۱۸ سال برداشته شده است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

البته در نظر داشته باشید در طرح مادران سامانه یکپارچه، شرط داشتن حداقل دو فرزند وجود دارد. به‌علاوه باید در نظر بگیرید فرزند دوم باید بعد از تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ متولد شده باشد. در مورد این دو محدودیت باید در نظر بگیریم این طرح در راستای حمایت از جوانی جمعیت طراحی شده است و به همین دلیل شرایط آن نیز برای مادران جوان مناسب است.

 

خودروهای عرضه شده از سوی مدیران خودرو در طرح جوانی جمعیت

مدیران خودرو در فروش ویژه سامانه یکپارچه خودرو طرح مادران محصولات متنوعی را عرضه کرده است. به همین دلیل امکان انتخاب برای متقاضیان بالا است و می‌توانند از بین خودروهای سدان و کراس‌اوور دو برند فونیکس و ام وی ام، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. اگر در زمینه خرید مدیران خودرو در این طرح سوالی دارید، کارشناسان آسیا خودرو آماده پاسخگویی هستند. همچنین در تماس با آسیا خودرو می‌توانید از راهنمایی کارشناسان ما در زمینه انتخاب محصول مناسب بهره‌مند شوید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در این مرحله می‌توانید برای خرید آریزو ۶ پرو، تیگو ۸ پرو، X55 Pro، ایکس ۲۲ پرو اتوماتیک و دستی و آریزو ۵ اسپرت ثبت نام کنید. یکی از ویژگی‌های مهم این مرحله، عرضه دو محصول آریزو ۵ اسپرت و ایکس ۲۲ دستی است. این دو خودرو مدتی قبل از سوی مدیران خودرو معرفی شدند و اکنون و برای اولین بار در لیست فروش قرار گرفته‌اند. همچنین در نظر داشته باشید در این طرح امکان بهره‌مندی از شرایط فروش اقساطی نیز وجود دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (از سراسر کشور) آماده پاسخگویی هستند. همچنین می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو به‌صورت پیامک برایتان ارسال شود.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *