مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت مدیران خودرو

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد/ فروردین ۱۴۰۳

مدیران خودرو در اولین بخشنامه سال ۱۴۰۳، قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرد. با توجه به انتشار لیست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو، به زودی شاهد آغاز اولین فروش محصولات این خودروساز در سال جاری خواهیم بود.

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو

 

قیمت جدید خودروهای ام وی ام

در این بخشنامه قیمت جدید خودرو ام وی ام X22 پرو دنده دستی ۷۱۶ میلیون و پانصد هزار تومان اعلام شده است. این محصول علیرغم افزایش حدودی ۷ میلیون تومانی، همچنان اقتصادی‌ترین و ارزان‌ترین خودرو ام وی ام است. ام وی ام X33 کراس هم با دو نسخه دنده دستی و اتومات در این لیت قسمت حضور دارد. قیمت نسخه دستی ۸۰۹ میلیون تومان و قیمت نسخه اتومات ۹۰۶ میلیون تومان اعلام شده است. آریزو ۵FL به عنوان تنها سدان عرضه شده توسط ام وی ام در این لیست، قیمت یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومانی دارد. و در آخر ام وی ام X55 پرو با قیمت ۱ میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان گرانترین خودرو برند ام وی ام است.

 

قیمت جدید خودروهای فونیکس

در لیست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو، برند فونیکس خودروهای آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو پریمیوم، FX پریمیوم، تیگو ۸ پرومکس IE و تیگو ۸ پرو +e را عرضه کرده است. سدان آریزو ۶ پرو با قیمت ۱میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومانی ارزانترین خودرو فونیکس و کراس اوور هیبرید تیگو ۸ پرو +e با قیمت ۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان، ثبت شده است. علاوه بر این تیگو ۷ پرو پریمیوم به عنوان محبوب‌ترین خودرو فونیکس، قیمت ۱ میلیارد و ۵۱۴ میلیون تومانی دارد. در این لیست، FX با قیمت یک میلیارد و ۷۴۷ میلیون تومان و تیگو ۸ پرومکس IE با قیمت ۲ میلیارد و ۶۰۹ میلیارد تومان، هم حضور دارند.

 

پیش ثبت نام خرید خودروهای ام وی ام و فونیکس

اگر قصد خرید خودروهای ام وی ام و فونیکس را دارید، می توانید با مراجعه به شعب آسیا خودرو در تهرانپارس، قنات کوثر و پاسداران پیش ثبت نام خود را انجام دهید. علاوه بر این میتوانید با تماس با شماره ۰۲۱۷۵۱۵۱ پیش ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری هم انجام دهید. با شروع فروش خودروهای ام وی ام و فونیکس، همکاران ما با شما تماس گرفته و مراحل خرید خودرو شما را تکمیل می کنند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *