مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت تیگو 5

مقایسه مشخصات و قیمت تیگو ۵ با چانگان

قیمت تیگو ۵ پیش از هر چیز پنج برابر کمتر از نصف خودروهای مطرح کره ای است. تیگو ۵ اولین خودروی شاسی بلند و جمع و جور برند چری است که به دلیل ویژگی های منحصر به فردش مناسب تمام خانواده های ایرانی می باشد و به همین دلیل از زمان فروش تاکنون به یکی از محبوب ترین خودروها در کشورمان تبدیل شده است.

اگر علاقه مند به خرید خودروی تیگو ۵ می باشید، این مقاله به شما کمک می کند تا درباره ی خرید آن مطمئن شوید.

 

شرکت خودروسازی چری عرضه کننده تیگو ۵

شرکت خودروسازی چری چین از سال ۱۹۹۹ بنیان نهاده شد و سال ۲۰۰۳ با تولید انواع خودروهای سواری آغاز به کار کرد. این شرکت خودروسازی با مجهز کردن بهترین ویژگی ها و ثبت کمترین قیمت برای تیگو ۵ توانست رتبه دهم ساخت و مونتاژ خودرو در چین را بدست آورد.

امکانات و قیمت تیگو ۵ از همان سال تولید خودروهای زیادی را به چالش کشیده و شرکت های خودروسازی را برای تولید ماشین های خود حساس تر نموده است. جالب است بدانید، خودروهای برند ام وی ام نیز زیرمجموعه شرکت خودروسازی چری هستند و در چین با نام چری به فروش می رسند.

 

از خودرو تیگو ۵ چه می دانید؟

نخستین بار در زمستان ۱۳۹۴، خودرو تیگو ۵ در بازار های ایران رونمایی شد و از همان زمان ورود خود، با دو مدل اکسلنت و لاکچری و با مزایا و معایب ویژه ای به مردم معرفی شد. تیگو ۵ یک خودرو کاملا خانوادگی است که فضای جادار و مناسب آن افراد زیادی را علاقه مند به پیدا کردن بهترین وب سایت های فروش این خودرو با قیمت پاستاندارد کرده است.

خودرو تیگو ۵ دارای موتور ۲ لیتری است که می تواند حداکثر ۱۳۸ اسب بخار و ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند. به علاوه، قوای فنی این خودرو نیز برخلاف خودروهای دیگر، از پیشرانه ۲ لیتری استفاده می کند که کمک می کند سرعت موتور خودرو در زمان ۱۳ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

مزایا خودرو تیگو ۵

  • تیگو ۵ امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبولی دارد

بهره مندی از امکانات رفاهی و ایمنی اعم از کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، سنسور پارک هم برای جلو و هم برای عقب، چهار کیسه هوا، سیستم تهویه هوا دوگانه، نمایشگر ۱۰ اینچی و آینه های جانبی تاشونده را می توان دلیل موفقیت روز افزون این خودرو دانست.

  • کابین جادار مناسب سلیقه خانواده ها

قیمت تیگو ۵ نسبت به امکاناتی که دارد کاملا مناسب است، از همان روزهای اول فروش خودروهای شرکت چری به دلیل مقایسه شدن با دیگر خودروها، این شرکت تمام توجه خود را برای تولید خودرویی مناسب سلایق خانوادگی گذاشت و درنتیجه تیگو ۵ رونمایی شد. یکی از دلایلی که خانواده های ایرانی علاقه مند به خرید تیگو ۵ هستند، جادار و استاندارد بودن کابین است که برای سفر و به تعداد چهارنفر کاملا راحت است. سیستم تعلیق و صندلی های این خودرو کاملا نرم و راحت به همراه روکش چرمی و گرم کن برای صندلی های جلو تعبیه شده اند.

  • قیمت کاملا استاندارد

تیگو ۵ در ابتدای ورودش به بازار های ایران، گران ترین خودرو در سبد محصولات شرکت چری بود، اما وارد کننده خودروهای این شرکت یعنی مدیران خودرو با همکاری نمایندکان فروش خود نظیر آسیا خودرو با قرار دادن خدمات و شرایط مناسب، به افراد مختلفی برای خرید تیگو ۵ با قیمت اقتصادی کمک کرد.

درنتیجه، استقبال مشتریان برای خرید این خودرو باعث شد تا بازار خرید و فروش تیگو ۵ پررونق شود.

 

مقایسه مشخصات کلی تیگو ۵ با چانگان

در این بخش قصد داریم به مقایسه دو خودرو چینی یعنی تیگو ۵ و چانگان CS35 بپردازیم و شمارا با ویژگی های هرکدام آشنا کنیم. خواندن این قسمت به کسانی که راجع به خرید و قیمت تیگو ۵ مردد هستند، پیشنهاد می شود.

قیمت تیگو 5

با نگاهی به تیگو ۵ میتوانیم متوجه طراحی بیرونی مناسب و دقیق آن شویم، برای طراحی تیگو ۵ از دیگر خودرو های برتر نیز ایده پردازی شده که نکته بسیار مثبتی است.

چراغ های جلو تیگو ۵ به شکل مستطیل تعبیه شده اند و با جلو پنجره و کابوت چیدمان فوق العاده ای ساخته اند، از دیگر ویژگی های تیگو ۵ مجهز بودن به سانروف، سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی، فرمان هیدرولیک و استراحتگاه مرکزی دست است.

قیمت تیگو 5

اولین نکته راجب چانگان CS35 اشکالاتی است که در طراحی داخلی و خارجی این خودرو بکار رفته است. هرچند چانگان CS35 با داشتن ۱۵۹۸ حجم موتور و ۱۲۳ اسب بخار توانسته افراد زیادی را علاقه مند به خرید این خودرو رده بالا و لوکس نماید، اما اصلی ترین تفاوت این خودرو با تیگو ۵ طول آن است که طراحی ارتفاع و عرض باعث کوتاه تر شدن صندوق عقب شده و چانگان CS35 را به یک خودرو جمع و جور تبدیل کرده است. اگرچه طراحی کلی این خودرو ظاهر مناسبی دارد، اما برخلاف تیگو ۵، کابین داخلی فضای چندان راحتی را برای سرنشینان به وجود نیاورده است.

قیمت خودرو تیگو ۵ نسبت به دیگر مدل های تیگو نسبتا پایین تر است و همچنین خدماتی اعم از سنسور دنده عقب، کروز کنترل و آینه های جانبی تاشو و برقی را شامل می شود. ظاهر خودرو تیگو ۵ درکل زیبا و هارمونی خوبی با هرقسمت از ماشین داشته و برخلاف خودروهای رقیب طراحی جلو و عقب این خودرو کاملا جدید و بدور از هرگونه کپی است.

 

 

جمع بندی

امروزه مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت آسیا خودرو از قیمت آخرین محصولات مدیران خودرو در قسمت ثبت نام خودرو تیگو باخبر شده و با توجه به محدوده بودجه و انتظارات خود، یک تصمیم درست بگیرند.

تولید گسترده محصولات تیگو و آریزو توسط شرکت مدیران خودرو و عرضه اقساطی آن توسط وب سایت آسیا خودرو؛ سبب شده تا بسیاری از افراد بعد از مطالعه راجب ویژگی این خودروها تمایل به خرید داشته باشند، به خصوص که قیمت این خودروهای چینی بسیار مناسب است.

درحال حاضر، تیگو ۵ به یکی از پرطرفدار ترین خودروهای موجود در بازار ایران تبدیل شده است، اما عرضه محصولات جدید و پرآپشن نظیر تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو در حال تغییر ذائقه بازار است.

اگر شما هم علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر از این خودروها هستید، می توانید درمورد آن در سایت آسیا خودرو بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *