مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید اقساطی چری آریزو 6 و امکانات داخل کابین

چرا آریزو ۶ جزو پرفروش ترین خودرو های چینی در ایران است؟

چری آریزو ۶ جزو پرفروش ترین خودرو های چینی بوده است که تا کنون وارد بازار ایران شده اند. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و آپشن های این خودور بپردازیم و ببینیم چرا خرید اقساطی این خودرو با استقبال بی نظیری روبرو شده است.

کمپاین چری را همه ما با آن آشنا هستیم. این شرکت یکی از تولید کنندگان قدمی خودرو در کشور چین است که همراه با مدیران وارد بازار ایران شده و تا کنون انواع سدان، شاسی بلند و خودروهای لوکس و به روزی را عرضه کرده است.

چری آریزو ۶ یک سدان خوش ساخت است که جزو خانواده آریزو چری قرار می گیرد و در سال ۲۰۱۸ در چین به بازار عرضه شد که با نام Arrizo gx نیز شناخته می شود.

طراحی ظاهری آریزو ۶ به عنوان پرفروش ترین خودرو چینی

 

طراحی آریزو ۶ یکی از مهمترین دلایلی است که موجب شده این سدن جزو پرفروش ترین خودرو های چینی در کشور ما باشد. در طراحی این خودرو علاوه بر اینکه مشخصات چری آریزو ۵ تقریبا حفظ شده اما ظاهری بسیار به روزتر و مدرن تر پیدا کرده است.

نمای جلو

جلوپنجره ۳D آریزو ۶ شبیه به تیگو ۷ طراحی شده که می توان گفت چری برای حفظ زبان طراحی خودروهای خود از آنها استفاده می کند.

چراغ های بسیار کشیده که تقریبا تا وسط بدنه خودرو امتداد یافته اند موجب می شود که در نگاه اول اصلا نتوان تشخیص داد که این خودرو ساخت چین است زیرا وجود این چراغ های کشیده به یکی از مشخصات خودروهای لوکس و جوان پسند در برندهای معروف تبدیل شده است. همین ویژگی از دیگر دلایل استقبال بی نظیر از این سدان به عنوان پرفروش ترین خودروی چینی در بازار ما است.

هرچند در طراحی آریزو ۶ تا حدودی کپی از سایر خودروها نیز دیده می شود اما نمی توان ایراد خاصی به طراحی ظاهری آن گرفت و به نظر می رسد با توجه به استقبال خریدران برای پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶، مشخصات ظاهری و فنی آن توانسته توجه آنها را جلب کند.

نمای عقب

ننمای عقب آریزو ۶ پرو تا حد بسیار زیادی شبیه به آریزو ۵ طراحی شده به طوریکه نمی توان به راحتی تفاوت این دو خودرو را از نمای پشت آنها تشخیص داد. چراغ های ۳D که از بدنه آن بیرون زده اند و طرح کروم که کل صندوق عقب را گرفته به طراحی ساده و دلنشینی تبدیل شده که مورد پسند اکثر خریداران قرار گرفته است.

نمای بغل

نمای بغل چری آریزو ۶، ساده تر از نمای جلو و عقب آن است. یک خط ار عقب به سمت جلو آمده که با ترکیب رینگ های ۱۸ اینچی، شکل و شمایل خوبی به این خودرو بخشیده است.

شرایط محصولات تیگو و آریزو پرفروش ترین خودرو چینی

صندوق عقب آریزو ۶ پرفروش ترین خودرو چینی

صندوق عقب آریزو ۶ تقریبا جادار است و نیازهای یک خانواده ۵ نفره را برای رفتن به مسافرت طولانی یا پیک نیک کاملا براورده می کند. همین ویژگی، چری آریزو ۶ را به پرفروش ترین خودرو چینی برای خانواده های کم جمعیت تبدیل کرده است.

از امکانات موجود در صندوق عقب این سدان می توان به یک چراغ و زاپاس اشاره کرد.

طراحی درب های آریزو ۶ از پروفروش ترین خودرو های چینی

طراحی درب های آریزو ۶ ترکیبی از پلاستیک نرم و خشک است و دکمه ها نیز کیفیت مناسبی دارد. سر هر دکمه، یک تریم آلومینیومی قرار گرفته که کیفیت خوبی دارد و جلوه زیبایی نیز به درب های خودرو بخشیده است.

روی درب یک بلندگو نیز قرار گرفته که دور آن یک نوار کروم مات کشیده شده و توانسته ظاهر آن را بهبود ببخشد.

داخل کابین آریزو 6 پرفروش ترین خودرو چینی

صندلی ها و داشبورد Arrizo 6

در خودروی چری آریزو ۶ صندلی راننده کاملا برقی است و روکش صندلی ها نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که طرح دایاموند برای آن در نظر گرفته شده.

امکاناتی که در داشبود چری آریزو ۶ تعبیه شده می تواند از دیگر دلایلی باشد که آن را به یکی از پرفروش ترین خودرودهای چینی در بازار ما تبدیل کرده است.

جنس داشبورد، پلاستیک نرم است و یک خط کروم در سراسر دریچه های کولر کشیده شده است.

صفحه کیلومتر، دو دایره آنالوگ دارد که وسط آنها یک مانتیور دیجیتال قرار گرفته و اطلاعات قابل توجهی را به راننده نشان می دهد.

مانتیور وسط، واکنش پذیری بسیار مناسبی دارد که GPS آن نیز فعال است . منوی کاربری کاملا فارسی است و می توان از نقشه ای به زبان فارسی برای مسیریابی راحت تر داخل هر شهر از آن استفاده کرد.

دکمه های متنوعی در پایین مانیتور دیده می شود که برای کنترل موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در مورد این خودرو همچنین می‌توانید مطلب صندلی های آریزو ۶ پرو را نیز مطالعه کنید.

 

سیستم تهویه مطبوع چری آریزو ۶ از پروفروش ترین خودرو های چینی

سیستم تهویه مطبوع Arrizo 6 با یک مانتیور لمسی کنترل می شود که کیفیت بالایی دارد. تنظیم سرعت باد و تنظیم باد به صورت مکانیکی است که می تواند نکته مثبتی حین رانندگی باشد.

 

اتصالات

چری آریزو ۶ دارای یک خروجی و یک ورودی USB و جای یک سوکت ۱۲ میلیمتری است که کاملا مناسب به نظر می رسد.

جمع بندی

طراحی چری آریزو ۶ با کابین داخلی مشکی پیانویی و امکانات و آپشن های متعدد توجه هر خریدرای را به خود جلب می کند. علاوه بر مشخصات ظاهری، مشخصات فنی این سدان که اطلاعات کامل آن را می توانید در مقاله “نقد و بررسی فنی آریزو ۶ بخوانید” نیز تمامی انتظارات شما را از این خودروی لوکس براورده می کند. برای پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ و همچنین آگاهی از شرایط خرید اقساطی این خودرو می توانید به صفحه فروش ما مراجعه کنید یا با کارشناسان ما در تماس باشید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *