مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ایکس 22 اقساطی 1400

قبل از خرید ایکس ۲۲ اقساطی ۱۴۰۰ بخوانید

ایکس ۲۲ اقساطی ۱۴۰۰ بسیاری از مردم را مشتاق برای خرید خودرو مورد علاقه خود کرده و درنتیجه منجر به داغ تر شدن بازار خودروهای کشور عزیزمان شده است. در این میان اغلب برند های خودرو در ایران سعی دارند تا با عرضه خودرویی متنوع، زیبا و مدرن سهم بیشتری از سود بازار خودروسازی ببرند.

در نتیجه اگر شماهم علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درمورد امکانات منحصر به فرد این خودرو هستید و یا قصد خرید اقساطی x22 پرو را دارید، با خواندن این مقاله از انتخاب نهایی خود مطمئن تر شوید.

 

پرطرفدار ترین مدل ام وی ام ایکس ۲۲

جدید ترین و پرطرفدار ترین مدل ام وی ام ایکس ۲۲ اقساطی ۱۴۰۰ که به تازگی وارد بازار های خودروسازی ایران شد، ام وی ام x22 MT SPORT LUXURY است که تغییرات زیادی از جمله نمایشگر لمسی چند کاره، فرمان دی کات، جلو پنجره کنترلی و در آخر قرار گیری چراغ های اصلی رو سپر و دو چراغ خطی به جای چراغ های اصلی را بدست آورد.

قدرت موتور این خودرو برابر با ۱۰۵ و میزان گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر است و حجم کلی موتور آن ۱۰۵ لیتر می باشد که X22 MT SPORT LUXURY را به یک خودرو با عملکرد بهینه و کم مصرف تبدیل کرده است. بنابراین اگر علاقه مند به خرید خودرویی با طراحی جذاب، دارای امکانات خوب و آپشن های مناسب هستید، این خودرو می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

 

مدل های مختلف ام وی ام ایکس ۲۲

ابتدا برای خرید ایکس ۲۲ اقساطی ۱۴۰۰ می بایست با اصلی ترین امکانات آنها که منجر به تبدیل شدن خودروهای ایکس ۲۲ به یکی از پرطرفدار ترین کراس اوور های این روزها شده، آشنا شد. تمام خودروهای ایکس ۲۲ در دو مدل دستی و اتوماتیک و شش تیپ مختلف در بازار ایران توسط شرکت مدیران خودرو عرضه می شوند. هرکدام از شش تیپ خودرو ایکس ۲۲ دارای مشخصات فنی یکسان هستند که فقط در بخش رفاهی و ایمنی با یکدیگر تفاوت دارند.

مدل دستی ام وی ام ایکس ۲۲

  • مدل دستی ام وی ام ایکس ۲۲ به گونه ای ساخته شده که شتاب و کشش نسبتا قابل قبولی در دنده های یک و دو تامین می کند و برای دنده های ۴ و ۵ سیستم مصرف سوخت استاندارد درنظر گرفته شده است که همکاری خوبی با دنده ۳ برقرار می کند.
  • سیستم ESP در ام وی ام ایکس ۲۲ باعث شده تا این خودرو با حوادث کمتری رو به رو و یک تجربه رانندگی خیلی خوب را برای رانندگان به ارمغان بیاورد.

مدل اتوماتیک ام وی ام ایکس ۲۲

  • در مدل اتوماتیک ایکس ۲۲ اقساطی ۱۴۰۰ متوجه شدیم که عملکرد گیربکس ۴ سرعته برخلاف نمونه های CVT، احساس بهتری در رانندگی برای علاقه مندان به وجود می آورد، نکته منفی این ماشین تنها عبور صدا به داخل کابین بعد از دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه است اما نحوه تعویض دنده ها و افزایش مفید و به موقع موتور از نکات مثبتی است که نظر مشتریان جوان را به خرید ایکس ۲۲ جلب می کند.
  • البته شتاب نسخه اتوماتیک ام وی ام ایکس ۲۲ حدود ۱۴ الی ۱۵ ثانیه صفر تا صد است که همین عامل باعث شده تا نتوان آنرا یک خودرو کاملا جوان پسند توصیف کرد، بنابراین شرکت مدیران خودرو در راستای عرضه نسخه فیس لیفت و سبک تر این خودرو، ماشین ایکس ۲۲ پرو را وارد بازار ایران کرد که درادامه به معرفی کامل آن می پردازیم.

 

ایکس 22 اقساطی 1400

با ام وی ام ایکس ۲۲ پرو آشنا شوید

ام وی ام ایکس ۲۲ پرو در بازار چین با نام چری تیگو ۳ ایکس پلاس تولید و عرضه می شود. سازندان خودروهای ام وی ام با مشاهده گروه پر جمعیت علاقه مندان به خرید ایکس ۲۲ اقساطی ۱۴۰۰ برای این مدل تصمیم گرفتند تا نسخه بهتر از مدل ایکس ۲۲ را وارد بازار نمایند تا همچنان شاهد فروش بالای خودروهای خود باشند.

طراحی ظاهری

  • حجم صندوق عقب بدون تغییر باقی مانده است و ۴۲۰ لیتر فضا برای قرار دادن ابزار و وسایل مختلف وجود دارد

طراحی داخلی

  • داشبورد اندکی به سمت راننده متمایل شده است تا کنترل بهتری روی ابزار و ادوات خودرو داشته باشد
  • بسیاری از کلید های فیزیکی حذف شده و تنها راه ارتباطی از طریق نمایشگر است
  • فرمان ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دی کات است که به دکمه های کنترلی مجهز می باشد

مشخصات فنی

  • سیلندر ۱ لیتری
  • توربوشارژر با قدرت ۱۱۶ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر
  • گیربکس ام وی ام ایکس ۲۲ پرو کاملا تغییر کرده و به گیربکس چری آریزو ۶ مجهز شده است
  • شتاب صفر تا صد ام وی ام ایکس ۲۲ پرو ۱۴ ثانیه است

اگرچه فقط کلمه PRO پیشوند اسم این خودرو است اما از لحاظ ظاهری و داخلی با ماشین ایکس ۲۲ به طور کامل تغییر کرده و ظاهر بیرون و جلو پنجره بسیار نمای زیباتری گرفته و این خودرو به چراغ کشیده تری مجهز شده است، با اینحال ام وی ام ایکس ۲۲ پرو همیشه گزینه دوم خرید ماشین های ام وی ام بعد از ایکس ۲۲ است و برای علاقه مندانی که جزئیات متفاوتی از جمله لیست قیمت ایکس ۲۲ اقساطی ۱۴۰۰ را درنظر میگیرند، گزینه مناسبی می باشد.

 

ایکس 22 اقساطی 1400

پس، ام وی ام ایکس ۲۲ بخریم یا نه؟

برای گرفتن تصمیم نهایی درمورد خریدن یا نخریدن ایکس ۲۲ اقساطی ۱۴۰۰، مزایا اصلی این خودرو را بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را درمورد ماشین آینده خود انجام دهید.

  • مزایا
  • ارتفاع زیاد از سطح زمین
  • ترمز های پرقدرت
  • عملکرد مناسب در سیستم تعلیق
  • پیشرانه کم مصرف
  • طراحی داخل زیبا و جوان پسند

 

جمع بندی

کارشناسان آسیا خودرو به دنبال آن هستند تا با ارائه بهترین شرایط فروش خودرو ایکس ۲۲ اقساطی ۱۴۰۰ علاقه مندان زیادی را به خرید محصولات خود هدایت کنند. این روند در خصوص خرید اقساطی x22 پرو نیز صدق می کند.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت آسیا خودرو کامل ترین اطلاعات مدل های مختلف ام وی ام ایکس ۲۲ را مطالعه نمایید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *