مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آخرین فرصت ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه

آخرین فرصت ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه

امروز، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه، آخرین فرصت ثبت نام سامانه یکپارچه است و پس از آن فرآیند ارزیابی ثبت نام کنندگان و اولویت‌بندی خودروها آغاز می‌شود. به همین دلیل، کارشناسان آسیا خودرو امروز هم آماده پاسخگویی هستند و می‌توانید برای ثبت نام تماس بگیرید.

 

ثبت نام متقاضیان خرید خودرو در دومین مرحله سامانه یکپارچه که از هفته گذشته آغاز شده بود، تا ساعت ۲۴ امروز، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. پس از این زمان، فرصت ثبت نام در سامانه یکپارچه به پایان می‌رسد و از آن پس متقاضیان امکان ثبت نام در سامانه را نخواهند داشت. با توجه به محدودیت زمان موجود، تمامی شعب آسیا خودرو روز جمعه نیز باز هستند تا بتوانند راهنمای مقتضیان در ثبت نام باشند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام در مرحله دوم سامانه یکپارچه، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرند. کارشناسان آسیا خودرو در مراحل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه همراه شما خواهند بود. همچنین در نظر داشته باشید با توجه به محدودیت زمان و در نظر گرفتن زمان پایان ثبت نام سامانه در این مرحله، بهتر است هرچه زودتر برای ثبت نام اقدام کنید.

 

به‌روز رسانی: هم اکنون فروش اقساطی ام وی ام ویژه منتخبین مرحله دوم سامانه یکپارچه در آسیا خودرو آغاز شده است. برای اطلاعات بیشتر با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام در مرحله دوم سامانه چگونه است؟

پیش از این به‌طور مفصل در زمینه شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه مواردی را عنوان کرده‌ایم اما با توجه به اینکه امروز آخرین فرصت ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه است، به‌طور خلاصه این موارد را یک‌بار دیگر مرور خواهیم کرد.

 

یکی از اصلی‌ترین شرایط برای ثبت نام در مرحله دوم سامانه یکپارچه، عدم خرید خودرو از دو شرکت ایران خودرو و سایپا طی ۴۸ ماه اخیر و عدم خرید از سایر خودروسازان داخلی طی ۲۴ ماه اخیر است. در نظر داشته باشید این موضوع شامل همه انواع خرید خودرو به‌طور مستقیم از خودروسازان است. به این ترتیب خرید از بورس کالا، خرید از طریق قرعه کشی و یا خرید از طریق سایت شرکت‌ها شامل این موضوع است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

یکی دیگر از موارد مهم در زمینه شرایط ثبت نام در مرحله دوم سامانه، عدم دارای بودن پلاک انتظامی فعال است. این مسئله به معنای آن است که متقاضی ثبت نام نباید دارای پلاک انتظامی باشد که هم اکنون بر روی خودرو نصب شده است. البته این مسئله در جایگزینی خودرو فرسوده برقرار نیست و مالکین این خودروها می‌توانند با داشتن پلاک فعال بر روی خودرو فرسوده که قصد جایگزینی آن را دارند، در این مرحله نیز ثبت نام کنند. همچنین متقاضیان در این مرحله، نباید در مرحله اول سامانه و یا طرح فروش خودروهای وارداتی شرکت کرده باشند. در صورت شرکت در این دو طرح، قبل از ثبت نام امروز، متقاضیان باید از طرح‌های قبلی انصراف بدهند.

 

اگر در این مرحله ثبت نام کرده‌اید، می‌توانید از شرایط ویژه برای خرید تیگو ۸ پرو ویژه مرحله دوم سامانه استفاده کنید. برای این منظور با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

همچنین متقاضیان باید بالاتر از ۱۸ سال سن داشته و دارای گواهینامه معتبر باشند. در زمینه گواهینامه، مسئله مهم آن است که گواهینامه نباید منقضی شده باشد. به این ترتیب در صورتیکه قصد ثبت نام دارید، باید دارای گواهینامه‌ای باشید که همچنان دارای تاریخ اعتبار باشد.

 

اگر سوال بیشتری دارید می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما در زمینه شرایط فروش مدیران خودرو باشند.

 

حساب وکالتی برای ثبت نام سامانه

یکی دیگر از موارد مهم در زمینه ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه، لزوم افتتاح حساب وکالتی است. این حساب باید نزد یکی از بانک‌های شرکت‌کننده در این طرح باز شده و به وکالتی تبدیل شود. مبلغ موجودی این حساب، ۱۰۰ میلیون تومان است و موجودی آن نباید تا زمانی که از سوی وزارت صمت اعلام می‌شود برداشت شود.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

با توجه به اینکه روز جاری آخرین زمان ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه، می‌توانید برای افتتاح حساب وکالتی، از خدمات آنلاین بانک‌های شرکت‌کننده در این طرح استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید بدون آنکه نیاز به حضور در بانک باشید، حساب وکالتی را افتتاح کنید.

 

آیا ثبت نام سامانه یکپارچه تمدید میشود؟

هرچند در زمینه احتمال تمدید ثبت نام سامانه یکپارچه نمی‌توان به‌طور قطع نظر داد، اما بر اساس زمان‌بندی ارائه‌شده از سوی وزارت صمت به نظر می‌رسد این بار شرایطی برای تمدید وجود نداشته باشد. به همین دلیل با توجه به اینکه آخرین روز ثبت نام مرحله دوم سامانه فرا رسیده است، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر با آسیا خودرو تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما خواهند بود.

 

همچنین می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا جدیدترین شرایط فروش نقدی و شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو برایتان از طریق پیامک ارسال شود.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *