مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
غرفه فونیکس و فونیکس NEV در نمایشگاه خودرو تهران

غافلگیری فونیکس و فونیکس NEV در نمایشگاه خودرو تهران

یکی از اتفاقات جذاب در نمایشگاه خودرو امسال، غرفه فونیکس و طیف گسترده محصولات این برند بود. فونیکس علاوه بر محصولات فعلی خود، تعدادی از محصولات آینده این برند را نیز در اتو اکسپو تهران به نمایش گذاشته بود تا غافلگیری فونیکس و فونیکس NEV برای بازدیدکننگان از نمایشگاه خودرو تهران کامل شود. در این بخش، نگاهی به اصلی‎‌ترین محصولات فونیکس در غرفه این شرکت خواهیم داشت.

 

ملاقات با لوکس‌ترین سدان بازار ایران

یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های غرفه فونیکس در نمایشگاه خودرو تهران، آریزو ۸ بود، خودرویی که عنوان لوکس‌ترین سدان بازار ایران را از آن خود کرده است. آریزو ۸ به عنوان بزرگترین، لوکس ترین و جدیدترین محصول صنعت خودرو، برای نخستین بار به نمایش عمومی درآمد و در هنگام پرده برداری از محصول، بازدیدکنندگان بسیاری گرد این خودرو درآمده بودند و از نزدیک شکوه هنر و ظرافت طراحی بدنه و کابین را لمس کردند.

 

این خودرو در تست های انجام گرفته توسط مردم و رسانه‌ها، با بهره بردن از پیشرانه ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر و توان تولید بیش از ۲۵۰ اسب بخار و ۳۹۰ نیوتن گشتاور را به نمایش گذاشته و با شتاب ۷.۶ ثانیه‌ای نظرات مثبت کارشناسان را به خوب جلب کرده است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

سریع‌ترین های بازار ایران در غرفه فونیکس

در کنار آریزو ۸، با فاصله اندکی آریزو ۶ GT با طراحی خاص بدنه که جلوه خاصی از جنون سرعت و قدرت را به مخاطب القا می‌کرد، توجهات را به خود جلب کرده بود و جوانان و عاشقان بیشتر از هر قشری طراحی لوکس خودرو را نظاره کردند و پشت فرمان آن نشستند.

 

دیگر خودروهای غرفه فونیکس که علاوه بر جذابیت‌های بدنه و ظاهری خود با یک پوشش ویژه توجهات را به خود معطوف کرده بود، فونیکس FX یا سریعترین کراس اوور بازار بود که ثبت سفارش این خودرو و علاقه‌مندانی که دور آن جمع شده بودند، نشان از توجه بالای جوان‌ها به این خودرو دارد.

در این زمینه می‌توانید مطلب مشخصات فنی فونیکس FX را بخوانید.

 

پرقدرت‌ترین کراس‌اوور بازار ایران

شاید تیگو ۸ پرو مکس IE را باید تنها خودرویی دانست که برای هر گروهی جذابیت دارد. بازار خودرو ایران روز به روز به سمت فروش بیشتر کراس‌اوورها می‌رود و در این شرایط تیگو ۸ پرو مکس به عنوان یکی از پرقدرت‌ترین و مجلل‌ترین دو دیفرانسیل بازار مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان از غرفه فونیکس قرار داشت. در این بین موتور تیگو ۸ پرو مکس توانسته عنوان قویترین موتور بنزین‌سوز بازار ایران را از آن خود کند.

 

تیگو ۷ پرو (در قالب خودرو امداد مدیران خودرو)، تیگو ۷ پرو مکس و آریزو ۶ پرو از دیگر خودروهای غرفه فونیکس بود که با توجه به توان اقتصادی و سلایق بازدیدکنندگان از توجهات دور نمانده بود و استقبال خوبی از این خودروها صورت گرفت.

 

خودروهای پاک در غرفه متفاوت فونیکس NEV

اگر وارد سالن A4 مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب می‌شدید، نکته قابل توجه و بارز وضعیت خاص غرفه فونیکس NEV بود که متناسب با ماهیت خودروهای این زیر برند، با تلفیق گیاهان، درختان و المان‌های مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر مانند پنل‌های خورشیدی و توربین‌های بادی جذابیت ویژه‌ای را با خودروهای پاک خلق کرده بود.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

تیگو ۸ هیبرید به عنوان اولین پلاگین هیبرید مونتاژی در ایران، به جهت تکنولوژی پاک و داشتن دو پیشرانه برقی- بنزینی برای هر بازدیدکننده‌ای از این غرفه با توجه و اشتیاق زیادی همراه بود. به خصوص وقتی پشت فرمان این خودرو نشستند، به جهت موتور بدون صدای این خودرو، با تعجب و حیرت درباره تیگو ۸ پرو ای پلاس صحبت می‌کردند.

 

نمایش پلاگین هیبرید آینده بازار

جدیدترین محصول فونیکس NEV یعنی تیگو ۷ پرو e پلاس که هنوز به مرحله رونمایی رسمی نرسیده، روی جایگاه مدور و متحرک می‌درخشید و برای علاقه‌مندان بی‌شمار تیگو ۷، عرضه نسخه پلاگین هیبرید این خودرو به نام تیگو ۷ پرو ای پلاس با هیجان زیادی همراه بود.

 

آریزو ۵ برقی هم سومین محصول به نمایش درآمده بود تا سبد محصولات پاک این برند پربارتر از نمایشگاه‌های گذشته شود و نشانگر جدیت و امید برند فونیکس به رقم زدن آینده‌ای پاک و امیدبخش برای همه نسل‌های فعلی و آینده ایران باشد. برند فونیکس و زیر برند فونیکس NEV با ارائه خودروهای مجلل، ایمن و سریع و احترام به محیط زیست نویدبخش بهبود کیفیت صنعت خودرو و احترام به هوای پاک و زندگی سالم است.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *