مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش ایکس ۵۵ پرو ویژه سامانه یکپارچه

فروش ایکس ۵۵ پرو ویژه سامانه یکپارچه + شرایط خرید

فروش ایکس ۵۵ پرو ویژه سامانه یکپارچه که از هفته گذشته از سوی آسیا خودرو آغاز شده است، تا ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. به‌عنوان بخشی از شرایط فروش ویژه سامانه یکپارچه، از هفته گذشته برنامه فروش ایکس ۵۵ پرو ویژه سامانه یکپارچه آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از شرایط فروش ویژه این خودرو به مدت محدود و با قیمت کارخانه استفاده کنند.

 

همان‌طور که پیش از این عنوان کردیم، از هفته گذشته شرایط فروش مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه آغاز شده است. به‌عنوان بخشی از این طرح، X55 Pro نیز در بین خودرو‌های عرضه شده وجود دارد و از سوی آسیا خودرو، نماینده رسمی مدیران خودرو عرضه می‌شود. به این ترتیب و با در نظر گرفتن شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه می‌توانید در تماس با آسیا خودرو، از شرایط فروش ویژه این خودرو استفاده کنید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند. خودرو در این طرح با قیمت کارخانه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و به‌هیچ عنوان، دریافت وجه اضافه‌ای برای خرید یا ثبت نام خودرو وجود ندارد.

 

بررسی شرایط فروش ایکس ۵۵ پرو ویژه سامانه یکپارچه

همان‌طور که عنوان شد، فروش فروش ایکس ۵۵ پرو به‌عنوان بخشی از برنامه فروش گسترده مدیران خودرو در مرحله دوم سامانه یکپارچه وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط ثبت نام، در تماس با آسیا خودرو برای ثبت نام این خودرو اقدام کنید.

 

برای استفاده از طرح فروش ایکس ۵۵ پرو ویژه سامانه یکپارچه باید به مواردی توجه کنید تا ثبت نام شما نهایی شود. همه این موارد، شرایطی است که از سوی وزارت صمت در نظر گرفته شده است و هدف آن نیز افزایش شانس دسترسی به خرید خودرو خودرو‌ها برای عموم است. به این ترتیب احتمال دریافت خودرو توسط مشتریان نهایی بیشتر شده و دیگر نیازی نیست برای خرید خودرو از بازار اقدام کنید.

 متقاضیان برای استفاده از شرایط فروش فروش ایکس ۵۵ پرو باید بالاتر از ۱۸ سال سن داشته و دارای گواهینامه معتبر باشند. در این زمینه توجه کنید، گواهینامه متقاضیان نباید منقضی شده باشد. به همین دلیل در صورتیکه تاریخ اعتبار گواهینامه به پایان رسیده است، باید پیش از ثبت نام برای تمدید آن اقدام کنید چراکه در غیر این صورت، ثبت نام باطل خواهد شد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

یکی دیگر از مواردی که باید برای خرید ایکس ۵۵ پرو در این طرح مدنظر داشته باشید، نبود پلاک انتظامی فعال است. به این ترتیب اگر قصد استفاده از طرح فروش ایکس ۵۵ پرو ویژه سامانه یکپارچه را دارید نباید خودرویی به نامتان باشد. در غیر این صورت، در مرحله اول، ثبت نام باطل خواهد شد. البته در این زمینه تنها عدم وجود پلاک انتظامی به نام فرد متقاضی مهم است و داشتن پلاک انتظامی برای سایر افراد خانواده اهمیتی ندارد. همچنین این مورد، در زمینه طرح جایگزینی وجود ندارد.

 

همچنین اگر علاقه‌مند به خودروهای سدان هستید، فروش آریزو ۵ اسپرت ویژه سامانه یکپارچه که برای نخستین بار اجرا شده است، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

علاوه بر این‌ها، محدودیت دیگری نیز این مرحله در نظر گرفته شده است که شامل خرید خودرو در سال‌های اخیر است. به این ترتیب اگر در ۴۸ ماه گذشته، از ایران خودرو و سایپا و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر شرکت‌های خودروساز داخلی، خودرویی خریداری کرده باشید، نمی‌توانید در این طرح ثبت نام کنید. این مورد شامل همه انواع خرید (از جمله بورس کالا) است.

 

برای خرید ایکس ۵۵ پرو ویژه سامانه یکپارچه می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو راهنمای شما برای این منظور خواهند بود. به علاوه برای بررسی این سوال که آیا X55 Pro ارزش خرید دارد نیز می توانید از وبسایت آسیا خودرو کمک بگیرید. ما در مطلبی جداگانه به بررسی دقیق این موضوع پرداخته‌ایم که می‌تواند راهنمایی مناسبی برای علاقه‌مندان باشد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

افتتاح حساب وکالتی برای خرید از مدیران خودرو

یکی دیگر از موارد مهم برای خرید ایکس ۵۵ پرو ویژه سامانه یکپارچه، افتتاح حساب وکالتی است. مبلغ این حساب ۱۰۰ میلیون تومان است و توسط متقاضی در یکی از بانک‌های عامل باز می‌شود. در حال حاضر تقریبا تمامی بانک‌های دولتی و خصوصی در این طرح حضور دارند و می‌توانید به‌راحتی به هر یک از آن‌ها مراجعه کنید. به‌علاوه شرایطی برای افتتاح حساب وکالتی به‌صورت آنلاین نیز توسط آن‌ها در نظر گرفته شده است.

 

مبلغ این حساب هرچند عنوان وکالتی دارد اما توسط هیچ شرکت یا سازمانی قابل برداشت نخواهد بود و تنها در اختیار متقاضی است. به این ترتیب می‌توانید هر زمان که بخواهید مبلغ این حساب را برداشت کنید. البته توسط داشته باشید در صورتیکه پیش از اعلام اولویت‌بندی خودروها و قبل از اعلام رسمی وزارت صمت، موجودی حساب را برداشت کنید، ثبت نام باطل خواهد شد. این مورد به‌طور عمومی است و علاوه بر ایکس ۵۵ پرو برای سایر خودروها نیز وجود دارد.

 

برای اطلاع از جزییات بیشتر و ثبت نام، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند. همچنین می‌توانند برای ثبت نام به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کنند. آدرس شعب آسیا خودرو در تهران به شرح زیر است:

 

شعبه تهرانپارس: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

 

 – شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

 

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

 

علاوه بر این، می‌توانید شماره تلفن همراه خود را در کادر زیر ثبت کنید. به این ترتیب همکاران ما شرایط فروش مدیران خودرو را از طریق پیامک برایتان ارسال خواهند کرد. همچنین اگر قصد ثبت نام در مرحله دوم را دارید در نظر داشته باشید جمعه، ۲۹ اردیبهشت ماه آخرین فرصت ثبت نام سامانه یکپارچه است.

 

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *