مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش خودرو طرح مادران

فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه طرح مادران (سامانه یکپارچه)

مدیران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو را ویژه طرح مادران (جوانی جمعیت) در سامانه یکپارچه عرضه خودرو اعلام کرد. بر این اساس، فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه طرح مادران شامل همه محصولات این شرکت است که در سامانه یکپارچه عرضه شده‌اند. به‌علاوه خریداران می‌توانند از شرایط متنوع فروش نقدی و اقساطی بهره‌مند شوند.

 

بر اساس اعلام مدیران خودرو، در برنامه فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه طرح مادران که مختص سامانه یکپارچه عرضه خودرو است، تمامی افرادی که از طریق این سامانه ثبت نام کرده و کد ملی آن‌ها در مرحله اول برنده اعلام شده است می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند. بر این اساس، این افراد می‌توانند با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرند یا به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کنند.

 

اکنون با توجه به اینکه جزییات ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شده است، علاقه‌مندان می‌توانند با بررسی آن، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

هم اکنون فروش مرحله دوم سامانه آغاز شده است. برای این منظور می‌توانید در طرح فروش مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه شرکت کنید و از شرایط فروش ویژه این طرح بهره‌مند شوید.

 

آپدیت: در نظر داشته باشید فروش تیگو ۸ پرو ویژه سامانه یکپارچه به زودی آغاز خواهد شد، می‌توانید برای خرید این خودرو، با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

آپدیت: هم اکنون طرح جایگزینی خودرو فرسوده در آسیا خودرو برقرار شده است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید محصولات مدیران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

آدرس شعب آسیا خودرو به شرح زیر است:

شعبه تهرانپارس: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

 

شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

 

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه طرح مادران چه خودروهایی قابل خریداری است؟

در این مرحله از شرایط فروش مدیران خودرو، تنوع مناسبی از محصولات ام وی ام و محصولات فونیکس برای فروش عرضه شده است. به این ترتیب خریداران می‌توانند با توجه به شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو، خودروی مناسب خود را با اقساط بلند مدت خریداری کنند.

 

بر اساس شرایط اعلام شده، در این مرحله محصولات X22 Pro، آریزو ۵ توربو و X55 Pro از برند MVM عرضه شده‌اند. علاوه بر این‌ها، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس، آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو و فونیکس FX نیز از برند فونیکس در این مرحله عرضه شده‌اند.

 

در شرایط فروش اقساطی، بسته به مدل خودرو، خریداران باید بین ۵۰ تا ۶۵ درصد از قیمت خودرو را پرداخت کنند. باقی مانده قیمت خودرو، به‌صورت اقساطی خواهد بود و خریدار می‌تواند مدت اقساط را تعیین کند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

برای استفاده از این شرایط فروش ویژه، تنها تا ۱۳ اردیبهشت ماه فرصت دارید و پس از آن ثبت نام اولیه سامانه یکپارچه باطل خواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند. همچنین با توجه به اینکه ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز به زودی آغاز می‌شود، می‌‎توانید برای این مرحله از ثبت نام نیز آماده باشید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *