مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
نظرات در مورد تیگو ۸ پرو

نظرات در مورد تیگو ۸ پرو؛ پرسش آسیا خودرو از نظرات مشتریان درباره تیگو ۸ پرو

تیگو ۸ پرو یکی از محصولات پرفروش و محبوب برند فونیکس در ایران است. با توجه به تنوع مشتریان این خودرو، نظرات در مورد تیگو ۸ پرو متنوع است و می‌تواند کمک زیادی برای علاقه‌مندان خرید این خودرو باشد. به همین دلیل ما هم در آسیا خودرو مجموعه‌ای از نظرات درباره تیگو ۸ پرو را از مشتریان این خودرو جمع‌آوری کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

 

بخشی از این افراد، خریداران تیگو ۸ پرو از آسیا خودرو بودند و برخی دیگر برای استفاده از خدمات پس از فروش مدیران خودرو در تهران مراجعه کرده بودند. پرسش‌ها از مالکینی انجام شده که حداقل ۵ هزار کیلومتر با خودرو رانندگی کرده‌اند تا پاسخ‌ها به شرایط عملی نزدیک‌تر باشد. پاسخ‌ها در حوزه‌های مختلف جمع‌بندی شده‌اند و به‌مرور منتشر خواهند شد.

 

خواندن این مطلب به همراه مرور مزایا و معایب تیگو ۸ پرو می‌تواند به یک خرید آگاهانه کمک کند. به‌علاوه در هر زمان، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

نظرات درباره ظاهر تیگو ۸ پرو

یکی از اولین مواردی که باعث جلب نظر خریداران به یک خودرو می‌شود، طراحی ظاهری آن است. به همین دلیل هم به‌عنوان بخشی از نظرات در مورد تیگو ۸ پرو، از مشتریان در مورد طراحی ظاهری تیگو ۸ پرو جویا شدیم که بخشی از آن در ادامه می‌آید:

– وقتی به قیمت تیگو ۸ پرو نگاه می‌کنید طبیعتا انتظار یک خودرو لوکس را دارید. این مسئله باید در ظاهر و بیرون خودرو هم دیده بشود و به نظر من در تیگو ۸ پرو این انفاق افتاده است. ظاهر خودرو به شکلی است که از بیرون هم می‌توان گفت خودروی بزرگی است و یک شاسی‌بلند کامل است. من طرح جلوپنجره و طراحی چراغ‌های عقب را خیلی دوست داشتم.

– برای من خیلی مهم بود که طراحی خودرو اغراق شده و عجیب نباشد. نمی‌خواهم ماشین جوری باشد که خیلی جلب توجه کند ولی دوست داشتم که ظاهر خودرو لوکس باشد. تیگو ۸ پرو مجموع این‌ها را برایم داشت. البته من روی تیگو ۷ پرو هم نظر داشتم ولی درنهایت تیگو ۸ را انتخاب کردم. (در این زمینه می‌توانید مطلب مقایسه تیگو ۷ پرو با تیگو ۸ پرو را بخوانید)

– من قبل از خرید تیگو ۸ پرو سورنتو داشتم. برایم مهم بود که خودروی جدید هم طراحی پخته‌ای مثل سورنتو داشته باشد. با توجه به شغل و سن و سالم، علاقه ندارم خودرویی سوار شوم که در خیابان همه به آن نگاه کنند ولی دوست دارم خودرویی باشد که هم خودم راحت باشم و هم نشان دهد که خودروی امروزی و مدرنی است. به خاطر همین تیگو ۸ پرو نظرم را جلب کرد. (توضیح: مشتری محترم حدود ۶۰ سال سن دارند و پزشک متخصص هستند)

نظرات درباره کابین تیگو ۸ پرو

چری در طراحی داخلی تیگو ۸ پرو، ترکیب از راحتی و لوکس بودن را ارائه کرده است. به همین دلیل کابین این خودرو یکی از مواردی است که معمولا مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد. بعضی از نظرات در مورد تیگو ۸ پرو را در زمینه کابین این خودرو مرور می‌کنیم:

– برای من اول از همه راحتی داخل کابین مهم بود. ما خانواده ۴ نفره هستیم و برایم مهم بود که همه در ماشین راحت باشیم. اتفاقا قبل از خرید، یک‌بار به همراه خانواده به نمایندگی آمدیم تا همه سوار ماشین شوند. من پشت فرمان کاملا راحت بودم و حس خوبی داشتم ولی نظر بقیه هم برایم مهم بود. فضای کابین تیگو ۸ پرو کاملا بزرگ و جادار است. من چرم صندلی‌ها و طرح کنسول وسط را خیلی دوست داشتم. صندلی‌ها هم برای چهار یا پنج نفر کاملا راحت هستند.

– کابین تیگو ۸ پرو خیلی لوکس است. ماشین قیلی من هیوندای سانتافه بود. داخل سانتافه هم خوب است ولی من داخل تیگو ۸ را بیشتر دوست دارم. شاید به خاطر اینکه دلبازتر است. من همیشه روی صندلی راننده بودم ولی در مسافرت‌هایی که داشتیم، بقیه هم از کابین و راحتی آن راضی بودند.

– وقتی وارد تیگو ۸ پرو می‌شوید، حس خوبی دارید. جزییات قشنگی در بخش‌های مختلف دیده شده که من دوست داشتم و حس می‌کنم موقع طراحی، حواسشان به همه‌چیز بوده. داخل کابین خیلی مدرن است و من این را خیلی دوست دارم. من هم‌زمان با این ماشین، توسان ۲۰۱۵ کم کارکرد دارم. باوجود اینکه الان هردوی این ماشین‌ها تقریبا هم قیمت شده‌اند ولی داخل تیگو ۸ خیلی مدرن‌تر و بزرگ‌تر و جادارتر است. من به خاطر کارم خیلی سفر می‌کنم و اصلا احساس خستگی با تیگو ۸ نداشتم و تقریبا همیشه با این خودرو سفر می‌رود. (توضیح: شغل این مشتری، پیمانکاری پروژه‌های راه‌سازی است و کارکرد خودرو حدود ۳۷ هزار کیلومتر در کمتر از یک سال)

 

کابین تیگو ۸ پرو

کابین تیگو ۸ پرو

 

آپشن های تیگو ۸ پرو؛ دیدگاه مشتریان درباره امکانات رفاهی و ایمنی تیگو ۸ پرو چیست؟

در تیگو ۸ پرو، لیست بسیار بلندی از آپشن‌های رفاهی و ایمنی در نظر گرفته شده است تا جایی که آپشن های تیگو ۸ پرو، از بسیاری از خودرو‌های وارداتی نیز بیشتر است. به همین دلیل بررسی آپشن‌های این خودرو به‌عنوان بخشی از نظرات درباره تیگو ۸ پرو اهمیت زیادی دارد.

– من حدود سه ماه است خودرو را تحویل گرفته‌ام اما هنوز هم بعضی وقت‌ها از دیگر مالکین اسم آپشنی را می‌شنوم که اصلا نمی‌دانستم در ماشین وجود دارد. برایم جالب است که این ماشین این‌قدر آپشن دارد. غیر از این‌ها ظاهرا آپشن‌هایی برای ایمنی هم روی این ماشین هست که ما نمی‌بینیم ولی در زمان لازم کار می‌کنند تا مانع از تصادف بشوند. (اشاره این مشتری عزیز به ایمنی تیگو ۸ پرو است که پیش از این به آن پرداخته‌ایم)

– قبل از خرید خودرو، کارشناس شما بعضی از آپشن‌های تیگو ۸ را برایم توضیح داد. البته واقعیت این است که خیلی به آن توجه نکردم چون برایم راحتی و جاداری خودرو مهم‌تر بود و قبلا خیلی از آپشن‌های خودروهایم استفاده نمی‌کردم. ولی وقتی خودرو را تحویل گرفتم و باز هم کارشناس تحویل شروع به توضیح دادن کرد توجه بیشتری کردم و متوجه شدم خیلی از این آپشن‌ها واقعا کاربردی هستند. من ماشین را از نمایندگی دیگری تحویل گرفتم ولی سرویس‌های دوره‌ای را در آسیا خودرو انجام می‌دهم. کارشناسان اینجا هم خیلی کمک کردند تا آپشن‌ها را یاد بگیرم. البته همیشه من با سوال‌های جدید می‌آیم!

– من دفترچه راهنما را داخل داشبورد گذاشته‌ام و اگر وقت آزاد پیدا می‌کنم چند صفحه از آن را می‌خوانم. برایم جالب است که هنوز هم آپشن‌هایی باقی مانده که نمی‌دانم. اصلا فکر نمی‌کردم این‌همه آپشن در خودرو باشد. من قبلا سانتافه فول داشتم و فکر می‌کردم بالاترین آپشنی که می‌شود با قیمت خودرویی مثل سانتافه خرید را در اختیار دارم ولی تیگو ۸ پرو واقعا غافلگیرم کرد و هنوز چیزهایی هست که کشف نکرده‌ام.

 

آپشن های تیگو ۸ پرو

آپشن های تیگو ۸ پرو

 

کاربردی‌ترین آپشن تیگو ۸ پرو کدام است؟

از خریداران تیگو ۸ پرو خواستیم نظر خود را برای کاربردی‌ترین و پراستفاده‌ترین آپشن تیگو ۸ پرو بیان کنند. البته این سوال از افرادی مطرح شده است که حداقل ۱۰ هزار کیلومتر با خودرو رانندگی کرده‌اند تا جواب‌ها عملی‌تر و کاربردی‌تر باشد. بعضی از پاسخ‌ها را در ادامه می‌خوانید:

– من سنسور‌های کناری و دوربین ۳۶۰ درجه را زیاد استفاده می‌کنم چون قبل از تیگو ۸ پرو با مزدا ۳ رانندگی می‌کردم و ابعاد تیگو ۸ برایم بزرگ است. چند باری هم سیستم رانندگی خودران را تست کردم. به نظرم سیستم جالبی است. من در بزرگراه شهری استفاده کردم و خودرو واقعا بدون دخالت من بین خطوط حرکت کرد و ترمز و گاز را کنترل می‌کرد و از ماشین‌های جلویی فاصله می‌گرفت. البته هنوز فرصت نداشتم در جاد‌ه‌های بین‌شهری این سیستم را تست کنم ولی به نظرم این هم خیلی کاربردی است. اتوهلد را هم خیلی در ترافیک استفاده می‌کنم و به نظرم خیلی کاربردی است.

– سیستم دستیار صوتی تیگو ۸ پرو را خیلی دوست دارم و استفاده می‌کنم. به نظرم ایده نوآورانه‌ای برای ماشین است. من در حالت عادی هم با Siri (توضیح: Siri دستیار هوشمند تلفن‌های همراه آیفون است) خیلی کار می‌کنم و به این مسئله عادت داشتم. اول فکر می‌کردم دستیار صوتی تیگو ۸ بیشتر تزیینی باشد ولی وقتی چند بار با پیغام‌های مختلف آن را تست کردم برایم جالب بود که عملکرد خیلی خوبی دارد و دستورات را خیلی خوب متوجه می‌شود.

– برای من ترمز اضطراری تیگو ۸ پرو خیلی کاربردی بود. البته نه اینکه همیشه استفاده بشود ولی همان یک‌بار که به‌طور خودکار عمل کرد برایم خیلی ارزش داشت. من اصلا متوجه ترافیک جلو نبودم. سرعتم خیلی زیاد نبود ولی اگر به خودروی جلویی می‌خوردم تصادف بدی می‌شد. حواسم به تلفنم بود که دیدم خودرو اخطاری داد و ترمز کرد. اصلا متوجه نشدم موضوع چیست ولی وقتی سرم را بلند کردم دیدم نزدیک خودروی جلویی ایستاده‌ام. در کل من از بین آپشن‌ها، این سیستم را بیشتر از همه کاربردی دیدم.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

نظرات درباره موتور و گیربکس تیگو ۸ پرو

غیر از ظاهر و کابین و آپشن‌ها، این توان موتور و سیستم انتقال قدرت خودرو است که باعث حرکت می‌شود. به همین دلیل هم یکی از سوالات ما در زمینه موتور و گیربکس تیگو ۸ پرو بود. برای این سوال به سراغ مالکینی رفتیم که تجربه مسافرت با تیگو ۸ را هم داشته باشند تا پاسخ‌ها به شرایط واقعی نزدیک‌تر باشد.

– موتور این ماشین خیلی قوی است. وقتی تیگو ۸ را تحویل گرفتم فکر می‌کردم موتور ۱.۶ لیتری برای این خودرو کم‌حجم است ولی چون اصلا اهل تند رفتن نیستم نگران نبودم. شنیده بودم که قدرت موتور بالا است ولی تا زمانی که رانندگی نکردم باورم نمی‌شد.  تیگو ۸ پرو برای رانندگی اتفاقا خیلی مناسب است. موتور قوی و توربو شارژر دارد و گیربکس هم بی‌دردسر کار می‌کند. در جاده چالوس که کوهستانی و شیب‌دار است با چهار نفر همراه، خیلی خوب حرکت می‌کرد و اصلا ضعفی حس نکردم.

– من فنی نیستم و اصلا نمی‌دانستم گیربکس دو کلاچ (توضیح: اشاره این مشتری محترم به گیربکس دو کلاچه است) چیست. فقط شنیده بودم که باید در ترافیک مراقب آن باشم تا داغ نکند. من اصلا مراقبتی از گیربکس نمی‌کنم و راهش را هم بلد نیستم ولی مشکلی با داغ کردن نداشتم. وقتی به کارشناس نمایندگی گفتم، متوجه شدم گیربکس این خودرو روغن دارد و داغ نمی‌کند (اشاره این مشتری محترم به سیستم دوکلاچه خیس یا غوطه‌ور در روغن است). برایم جالب است که دنده‌ها خیلی نرم عوض می‌شود و من تا مدت‌ها متوجه نمی‌شدم دنده عوض شده است و فقط وقتی به دور موتور نگاه کردم متوجه آن شدم.

– ماشین قبلی من رنو تلیسمان بود. تلیسمان هم موتور ۱.۶ توربو دارد و گیربکس دو کلاچه. با تلیسمان خیلی تند رانندگی می‌کردم ولی وقتی تیگو ۸ را تحویل گرفتم فکر نمی‌کردم در جاده و شهر انقدر قدرت داشته باشد. هر وقت پدال را فشار بدهید قدرت موتور سریع زیاد می‌شود و دنده هم به‌موقع معکوس می‌کشد و ماشین شتاب می‌گیرد. تا اینجا کاملا راضی هستم. (توضیح: این مالک محترم حدود ۸ هزار کیلومتر با تیگو ۸ پرو رانندگی کرده‌اند)

 

موتور تیگو ۸ پرو

موتور تیگو ۸ پرو

 

جمع‌بندی نظرات در مورد تیگو ۸ پرو

درمجموع به نظر می‌رسد مالکین تیگو ۸ پرو از این خودرو راضی بوده‌اند. علاوه بر موارد عنوان شده در بالا، نظرات در مورد تیگو ۸ پرو در پرسش‌های ما بیشتر بود که در آینده در همین مطلب عنوان می‌شود. البته تعدادی از آن‌ها نکاتی را هم به‌عنوان مواردی که دوست داشتند در این خودرو وجود داشته باشد اعلام کرده‌اند که این موارد نیز پس از جمع‌بندی به مطلب اضافه خواهد شد. امیدواریم نظرات درباره تیگو ۸ پرو بتواند به انتخاب درست شما کمک کند.

 

برای آگاهی از شرایط خرید تیگو ۸ پرو می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا همکاران ما بهترین شرایط فروش تیگو ۸ پرو و همچنین دیگر شرایط فروش مدیران خودرو را برایتان پیامک کنند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *