مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش خودرو

معرفی بهترین مدل ماشین ام وی ام شاسی کوتاه

ماشین ام وی ام شاسی کوتاه، در سال های اخیر محبوب ترین مدل خودرو در بین جوانان و بسیاری از خانواده ها بوده است. همین باعث شده تا خودروساز ها بیشتر روی تولید و عرضه ماشین های خوش ساخت تر و دارای امکانات جوان پسند تر تمرکز نمایند.

شرایطی که وب سایت آسیا خودرو در بخش فروش مدل هایMVM  با اقساط ۶۰ ماهه خودروهای شاسی کوتاه درنظر گرفته، افراد زیادی را با بودجه های مختلف برای خرید این مدل خودروها ترغیب نموده است. بنابراین تصمیم گرفته ایم در این بخش شما را با انواع ماشین های ام وی ام شاسی کوتاه آشنا و با بررسی ویژگی های این خودروها به این نتیجه برسیم که آیا خریدن ام وی ام های شاسی کوتاه کار درستی است یا نه؟

 

شرکت چری تولید کننده خودروهای شاسی کوتاه

شرکت چری یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده خودرو می باشد که توانسته با کمک شرکت مدیران خودرو، سهم خوبی از بازار علاقه مندان به ماشین ام وی ام شاسی کوتاه را از آن خود کند. همانطور که قبلتر گفتیم، اغلب خودروهای شاسی کوتاه جوان پسند هستند و به همین دلیل شرکت چری برای جلب نظر مشتریان ویژگی های منحصر به فرد و جذابی را برروی خودروهای خود به ویژه ام وی ام ایکس ۲۲، ام وی ام ۳۱۵، آریزو ۵ و آریزو ۶ به کار برده است.

اما پیش از خرید هر خودرویی می بایست با بررسی امکانات آن، نوع پیشرانه و مشخصات فنی را بررسی کرده و درمورد خرید کردن یا نکردن آن خودرو تصمیم بگیرید.

 

ماشین ام وی ام شاسی کوتاه

ماشین ام وی ام شاسی کوتاه ایکس ۲۲

ایکس ۲۲ به دلیل طراحی زیبا و قیمت پایین در دسته ی کراس اوورهای پرطرفدار در ایران قرار گرفته است.

خودرو ایکس ۲۲ چه مزایایی دارد؟

قبل از اینکه در مورد مزایا ایکس ۲۲ صحبت کنیم، بیاید نگاهی به طراحی داخلی و مشخصات فنی این ماشین بیاندازیم.

طراحی داخلی

  • فضای داخل کابین کاملا اسپرت طراحی شده است
  • در بالا و پایین فرمان از چرم استفاده شده و برای استراحتگاه بازو پلاستیک نرم قرار گرفته است

مشخصات فنی

  • تعداد ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ باعث حجم موتور ۱۴۹۷ سی سی شده است
  • پیشرانه ۱.۵ لیتری این خودرو باعث شده تا قدرت خودرو ۱۰۵ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور باشد
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ نیز ۱۵ ثانیه می باشد

برای تمام خودرو ها حتما باید اطلاعات بالا را درنظر بگیرید، اما چیزی که باعث پرطرفدار بودن ماشین ام وی ام شاسی کوتاه ایکس ۲۲ شده مزایای این خودرو است که اعم از:

  • پیشرانه کم مصرف

کم مصرف بودن این خودرو، باعث شده تا به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۵.۹ لیتر بنزین بسوزد که در مقایسه با رقبای ایکس ۲۲ عدد بسیار کمی است.

  • امکانات رفاهی قابل قبول

امکانات زیادی مانند نمایشگر ۸ اینچی، سنسور پارک، کامپیوتر سفری، کروز کنترل روی فرمان و کمربند ایمنی سه نقطه ای، برگ برنده خودرو ایکس ۲۲ هستند.

  • طراحی بنده زیبا

شاید دیگر برایتان تعجب آور نباشد که درمورد زیبا بودن خودروهای شاسی کوتاه شرکت مدیران خودرو صحبت کنیم، خودرو ایکس ۲۲ نیز مانند سایر خودروها دارای طراحی بنده زیبایی است که خطوط تیز، جلو پنجره های شش ضلعی و چراغ دی لایت LED آنرا در مقایسه با رقبا جوان پسند تر کرده است.

 

ماشین ام وی ام شاسی کوتاه

قدیمی ترین شاسی کوتاه شرکت مدیران خودرو چه امکاناتی دارد؟

یکی از قدیمی ترین ماشین ام وی ام شاسی کوتاه شرکت مدیران خودرو، ام وی ام ۳۱۵ است که با نام چری فالوین ۲ در بازار های جهانی شناخته می شود. این خودرو از سال ۱۳۹۱ وارد بازار خودروسازی ایران شد و توانست تا کنون طرفداران زیادی را جذب کند.

طراحی داخلی

  • جلو پنجره، سپر جلو و عقب و کاپوت جذاب تر طراحی شده اند
  • نمای داخلی با چرم نارنجی و مشکی پوشیده شده اند

مشخصات فنی

  • این خودرو دارای ۱۰۷ اسب بخار و ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور می باشد
  • این خودرو مجهز به موتور ۱.۵ لیتری، ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۱۵ ثانیه است

امکانات

  • فرمان برقی EPS
  • گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک
  • کروز کنترل و سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها
  • سانروف برقی دوحالته
  • سیستم کنترل پایداری ESP

با توجه به قیمت سوخت و به خصوص بنزین، برای کسانی که علاقه مند به خرید خودروهای ام وی ام شاسی کوتاه گم مصرف هستند، خبر خوب این است که ام وی ام ۳۱۵ به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۶.۵ لیتر سوخت مصرف می کند که این عدد به نسبت خودروهای دیگر، بسیار مناسب و استاندارد است.

 

ماشین ام وی ام شاسی کوتاهماشین ام وی ام شاسی کوتاه

مقایسه دو ام وی ام شاسی کوتاه پرطرفدار

وقتی لیست بهترین ماشین ام وی ام شاسی کوتاه را بررسی کنید، می بینید آریزو ۵ و آریزو ۶ طرفداران زیاد اما گاها مرددی دارند. بنابراین دراینجا به مقایسه این دو شاسی کوتاه جذاب می پردازیم.

این دو خودرو پرطرفدار، در بخش موتور و گیربکس کاملا یکسان هستند و هردو از گیربکس CVT استفاده می کنند که دارای ۹ دنده است. امکانات مشابه دیگری مانند ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کمکی پارک، فرمان برقی و ایزوفیکس درهردو مشابه هستند. اما آپشن هایی مانند تنظیم صندلی راننده در شش جهت بصورت برقی، گرمکن صندلی راننده و دوربین ۳۶۰ درجه در ام وی ام آریزو ۶ وجود دارد ولی در آریزو ۵ وجود ندارند.

با اینحال، آریزو ۵ مجهز به امکاناتی اعم از حجم باک ۴۸ لیتری، استاندارد آلایندگی و تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت به صورت دستی است. با مقایسه این دو خودرو میفهمیم اغلب امکانات آنها مشابه و فقط در برخی آپشن ها با یکدیگر تفاوت جزئی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را خریداری کنید.

 

جمع بندی

امروز در بازار داغ فروش ماشین ام وی ام شاسی کوتاه پیدا کردن قیمت واقعی خودرو که مناسب بودجه همه باشد، بسیار پیچیده است، بنابراین وب سایت آسیا خودرو با قرار دادن بخش فروش خودروهای MVM با اقساط ۶۰ ماهه به مشتریان کمک می کند تا بعد از صحبت کردن با کارشناسان بهترین تصمیم را درمورد خریدن یک خودرو شاسی کوتاه خوب و مناسب بگیرند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *