مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران

شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران (سامانه یکپارچه + طرح جوانی جمعیت)

شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران در طرح جوانی جمعیت در آسیا خودرو آغاز شد. بر این اساس، افرادی که از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو، در طرح جوانی جمعیت شرکت کرده‌اند، از امروز (شنبه) فرصت دارند با مراجعه به آسیا خودرو، با تکمیل مدارک و پرداخت وجه خودرو، از شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران بهره‌مند شوند.

 

شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران، مختص افرادی است که پیش از این از طریق سامانه یکپارچه خودرو در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند. اگر کد ملی شما در بین برندگان این مرحله از قرعه‌کشی است، می‌توانید برای تکمیل فرآیند ثبت نام با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند. شرایط خرید نقدی و اقساطی در این مرحله از ثبت نام فراهم شده است. برای بهره‌گیری از این شرایط فروش مدیران خودرو فرصت محدود است و پس از آن، ثبت نام اولیه باطل خواهد شد.

 

همچنین در نظر داشته باشید، جزییات ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه مشخص شده است. به این ترتیب می‌توانید با بررسی این مطلب و یا تماس با آسیا خودرو، از جزییات ثبت نام مطلع شوید.

 

آپدیت: یکی از محصولات مدیران خودرو در این طرح فروش، تیگو ۸ پرو است. برنامه فروش تیگو ۸ پرو ویژه سامانه یکپارچه به زودی آغاز خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

هم اکنون مرحله دوم فروش سامانه ویژه مادران نیز در آسیا خودرو آغاز شده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

همچنین می‌توانید به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنید. آدرس شعب آسیا خودرو به شرح زیر است:

شعبه تهرانپارس: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

 

شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

 

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

 

در نظر داشته باشید، در شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران، تمامی محصولات مدیران خودرو به‌صورت نقدی یا اقساطی عرضه می‌شوند. به این ترتیب خریداران در این مرحله می‌توانند از بین شرایط فروش متنوع موجود با اقساط بلند مدت و یا فروش نقدی، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

به روز رسانی: با توجه به آغاز فروش در این مرحله، می‌توانید خبر مربوط به فروش مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه را هم در این زمینه بخوانید و در مرحله دوم این طرح از طریق آسیا خودرو ثبت نام کنیذ. 

 

همچنین با توجه به اعلام وزارت صمت فرصت ثبت نام در این مرحله و بهره‌گیری از شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران، محدود است. به این ترتیب خریداران تا ۱۳ اردیبهشت ماه فرصت دارند برای تکمیل مدارک و واریز وجه خودروها اقدام کنند. پس از این تاریخ، ثبت نام اولیه باطل خواهد شد و عملا امکان بهره‌گیری از این شرایط فروش وجود نخواهد داشت.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چه خودروهایی در شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران عرضه می‌شود؟

بر اساس اعلام مدیران خودرو، در این مرحله انواع محصولات مدیران خودرو و محصولات فونیکس برای فروش وجود دارد. بر اساس شرایط اعلام شده، در این مرحله محصولات X22 Pro، آریزو ۵ توربو و X55 Pro از برند MVM عرضه شده‌اند. علاوه بر این‌ها، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس، آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو و فونیکس FX نیز از برند فونیکس در این مرحله عرضه شده‌اند.

 

در این مرحله، شرایط فروش اقساطی نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است. بر این اساس، خریداران می‌توانند با پرداخت ۵۰ تا ۶۵ درصد از قیمت خودرو به‌عنوان پیش پرداخت، از شرایط اقساطی مدیران خودرو بهره‌مند شوند. مدت بازپرداخت اقساط و میزان وام منعطف بوده و از سوی خریدار تعیین می‌شود.

 

در این زمینه همچنین می‌توانید مطلب فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه طرح مادران را نیز بخوانید. به علاوه ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز به زودی آغاز می‌شود و بهتر است برای این مرحله نیز آماده باشید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

۲ دیدگاه دربارهٔ «شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران (سامانه یکپارچه + طرح جوانی جمعیت)»

علیرضا سلطانی گفت:

سلام من حواله تیگو۷پروطرح جمعیت مادران دارم که تاپاییز هست منتها درگاه بسته هست جواب درستی هم به من نمیدن ممکنه بفرمایید چه موقع درگاه بازمیشود

با سلام

درگاه فروش تیگو ۷ پرو در چند نوبت برای ثبت نام های سامانه ای باز شده است و برای متقاضیان پیامک ارسال شده است. برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی های مدیران خودرو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *