مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت سه محصول مدیران خودرو

قیمت سه محصول جدید مدیران خودرو اعلام شد + شرایط فروش نقدی و اقساطی

قیمت سه محصول جدید مدیران خودرو از سوی این شرکت در بخشنامه جدید اعلام شد و به این ترتیب امکان خرید نقدی و اقساطی آن‌ها فراهم شده است. بر اساس بخشنامه جدید مدیران خودرو، قیمت سه خودرو ایکس ۲۲ پرو دستی، آریزو ۵ اسپرت و تیگو ۸ پرو مکس IE به‌صورت رسمی اعلام شده است. به این ترتیب خریداران می‌توانند برای خرید این سه خودرو، با آسیا خودرو تماس بگیرند.

 

مدیران خودرو در دو ماه اخیر، سه محصول جدید را معرفی کرده است که شامل یک خودرو سدان، یک کراس کوچک و یک کراس بزرگ است. اکنون با توجه به اینکه قیمت سه محصول جدید مدیران خودرو به‌صورت رسمی اعلام شده، امکان خرید آن‌ها به‌صورت نقدی و اقساطی برای علاقه‌مندان فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با آسیا خودرو به شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

به‌روز رسانی: با توجه به آغاز ثبت خرید خودرو در سامانه یکپارچه از سوی آسیا خودرو، هم اکنون می‌توانید برای خرید این خودرو اقدام کنید.

به‌روز رسانی: هم اکنون فروش ویژه سامانه یکپارچه خودرو طرح مادران برای این خودرو و سایر محصولات مدیران خودرو آغاز شده است. با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای استفاده از این طرح، هرچه سریعتر با آسیا خودرو تماس بگیرید.

به‌روز رسانی: هم اکنون طرح جایگزینی خودرو تیر ۱۴۰۲ در آسیا خودرو آغاز شده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

قیمت سه محصول جدید مدیران خودرو چقدر است؟

همان‌طور که اشاره شد، بر اساس بخشنامه جدید مدیران خودرو، قیمت خودروهای X۲۲ Pro MT، آریزو ۵ توربو اسپرت و تیپ جدید تیگو ۸ پرو مکس IE از سوی این شرکت اعلام شده است.

 

بر این اساس، قیمت ایکس ۲۲ پرو دستی معادل ۷.۰۶۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال، قیمت آریزو ۵ توربو اسپرت معادل ۱۰.۹۶۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال و قیمت تیگو ۸ پرو مکس IE معادل ۲۶.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ از سوی مدیران خودرو اعلام شده است. قیمت دو محصول ام وی ام به‌ویژه در کنار شرایط فروش اقساطی آن‌ها، می‌تواند این کراس و سدان را به خودروهایی مناسب برای خریداران تبدیل کند. در کنار این‌ها معرفی تیپ جدید پرو مکس نیز خریداران این خودرو بزرگ و با امکانات را راضی خواهد کرد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در این بین، ایکس ۲۲ پرو دستی خودرویی است بر اساس مدل‌های اتوماتیک این خودرو طراحی شده و از نظر ظاهری مشابه مدل‌های اتوماتیک است. موتور این خودرو ۱.۵ لیتری است و از گیربکس دستی بهره می‌برد از نظر امکانات رفاهی و ایمنی نیز با اختلاف اندکی، تقریبا مشابه مدل‌های اتوماتیک است. در زمینه آریزو ۵ اسپرت هم پیش از این به‌طور مفصل مطالبی داشته‌ایم. در نهایت تیگو ۸ پرو مکس IE، به‌عنوان تیپ جدیدی از مدل‌های پرو مکس است که امکانات رفاهی مانند گرمکن صندلی‌های ردیف دوم، گرمکن فرمان، دوربین ثبت وقایع و شیشه‌های ضد صدا به آن اضافه شده است.

 

برای اطلاع از شرایط فروش در نمایندگی مدیران خودرو، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما در زمینه قیمت مدیران خودرو و شرایط فروش آن خواهند بود. همچنین با توجه به آنکه آریزو ۵ اسپرت در آسیا خودرو حضور دارد، می‌توانید از نزدیک این خودرو را بررسی کنید.

 

شرایط فروش سه محصول جدید مدیران خودرو چگونه است؟

در حال حاضر و بر اساس اعلام این شرکت، سه محصول جدید مدیران خودرو فعلا در فروش مدیران خودرو ویژه طرح تکمیلی سامانه عرضه می‌شوند. نکته قابل توجه آن است که در این طرح، امکان خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو نیز وجود دارد. به این ترتیب در صورتیکه در طرح فروش یکپارچه مرحله اول شرکت کرده‌اید، می‌توانید در تماس با آسیا خودرو، این خودروها را ثبت نام کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

این طرح ویژه منتخبین طرح تکمیلی اولین دوره سامانه یکپارچه عرضه خودرو است. به این ترتیب افرادی که کد ملی آن‌ها در دور اول اعلام و تایید شده است، می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند. به این ترتیب امکان استفاده از شرایط فروش فونیکس و فروش ام وی ام با قیمت مصوب وجود دارد.

 

بر این اساس، هر شخص تنها مجاز به خرید خودرویی است که در سامانه اعلام و تایید شده است اما پس از آن می‌تواند از بین شرایط فروش نقدی و شرایط فروش اقساطی، شرایط دلخواه خود را انتخاب کند. مشتریانی که تمایل به استفاده از شرایط فروش اقساطی دارند، از سوی بانک‌ها و لیزینگ‌ها اعتبار سنجی خواهند شد و در این زمینه نیاز به ارائه مدارکی خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر و تکمیل این مدارم می‌توانید با آسیا خودرو با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما خواهند بود.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *