مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
نمای جلو فونیکس FX

ثبت نام فونیکس FX پریمیوم با قیمت باورنکردنی

ثبت نام فونیکس FX پریمیوم (موتور ۱.۶ لیتری) از ظهر امروز (شنبه) به تعداد محدود آغاز می‌شود. در این مطلب سعی می‌کنیم مروری بر شرایط ثبت نام فونیکس FX پریمیوم داشته باشیم.

 

فونیکس FX به‌عنوان یک کراس‌اوور با طراحی بدنه شبیه به خودروهای کوپه، یکی از جذاب‌ترین محصولات برند فونیکس در ایران است. این خودرو که با نام اومودا ۵ مدتی پیش در پیست اتومبیل‌رانی آزادی برای خبرنگاران رونمایی شد، ترکیبی از طراحی ظاهری جذاب، امکانات رفاهی و ایمنی مناسب و توان فنی بالا است. به همین دلیل در بازار ایران بی‌رقیب است و همین موضوع باعث محبوبیت بسیار زیاد آن شده است. همچنین تست درایو فونیکس FX توسط راننده فرمول ۲ نیز نشان از توانایی‌های بالای این خودرو داشت.

 

آخرین اخبار از ثبت نام فونیکس FX

بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی مدیران خودرو، قیمت فونیکس FX اکسلنت معادل ۱.۳۸۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان است. این قیمت به شکل محسوسی از پیش‌بینی‌های انجام گرفته پایین‌تر است و به همین دلیل ثبت نام فونیکس FX پریمیوم به گزینه‌ای جذاب تبدیل می‌شود.

 

ما در آسیا خودرو شرایط ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان به این خودرو تدارک دیده‌ایم. برای ثبت نام فونیکس اف ایکس (به تعداد محدود) کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید یا به‌آسانی، در کادر زیر، دگمه تماس مستقیم را فشار دهید. به این ترتیب به کارشناسان آسیا خودرو متصل می‌شوید و می‌توانید جدیدترین اطلاعات در مورد شرایط فروش فونیکس FX و قیمت فونیکس FX را دریافت کنید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط فروش فونیکس FX پریمیوم در مرحله اول به‌صورت نقدی با تحویل در محل اداره تحویل آسیا خودرو خواهد بود. اگر می‌خواهید جزو اولین نفراتی باشید که فونیکس FX را سوار می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم از ثبت نام فونیکس FX جا نمانید.

 

درباره فونیکس FX بیشتر بدانید

و پیش از این در مطلبی، به‌طور کامل به بررسی فونیکس FX پرداختیم اما در اینجا هم تلاش می‌کنیم به شکل خلاصه این خودرو را مرور کنیم تا پیش از ثبت نام فونیکس FX در مورد این خودرو اطلاعات لازم را داشته باشید. همان‌طور که می‌دانید فونیکس اف ایکس قرار است با دو موتور و گیربکس و با یک طراح بدنه و امکانات روانه بازار شود.

 

موتور قوی‌تر در مدل پریمیوم تصب می‌شود، مشابه موتور تیگو ۸ پرو است و می‌تواند ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. گیربکس این خودرو هم مشابه گیربکس تیگو ۸ پرو است و ۷ دنده و دو کلاچه خواهد بود. به این ترتیب موتور فونیکس FX یکی از قوی‌ترین موتورهای تولید شده در بازار ایران است. تیپ دیگر فونیکس FX از موتور و گیربکس مشابه تیگو ۷ پرو بهره می‌برد. به این ترتیب موتور آن مانند موتور تیگو ۷ پرو می‌تواند ۱۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند و گیربکس هم CVT است. در یک مقاله جامع به بررسی مشخصات فنی فونیکس FX پرداخته‌ام که می‌توانید با خواندن آن با فونیکس اف ایکس بیشتر آشنا شوید.

 

این خودرو همچنین از نظر امکانات رفاهی و ایمنی خودرو بسیار کاملی است. در زمینه ایمنی، فونیکس FX تا حد زیادی شبیبه تیگو ۸ پرو است و می‌توانید با خواندن مقاله بررسی ایمنی تیگو ۸ پرو با این خودرو بیشتر آشنا شوید. در زمینه امکانات رفاهی هم این خودرو تقریبا آپشن های تیگو ۸ را عرضه می‌کند. در این زمینه همچنین می‌توانید مطلب تست های سه گانه فونیکس FX را نیز بخوانید. در این تست‌ها، فونیکس FX در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی مورد آزمایش قرار گرفته است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *