مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید X22 Pro ویژه مرحله دوم سامانه

خرید X22 Pro ویژه مرحله دوم سامانه (نقدی و اقساطی)

خرید X22 Pro ویژه مرحله دوم سامانه که از هفته گذشته آغاز شده است، تا دو روز دیگر در آسیا خودرو ادامه خواهد داشت. به این ترتیب افرادی که در سامانه ثبت نام کرده‌اند می‌توانند برای خرید X22 Pro با شرایط فروش نقدی و اقساطی، با آسیا خودرو تماس بگیرند.

 

در مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه، مدیران خودرو محصولات متنوعی را عرضه کرده است. در این بین، ایکس ۲۲ پرو به‌عنوان کراس‌اوور جمع و جور و جوان‌پسند مدیران خودرو، یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها است. این خودرو که با طراحی به‌روز شده، امکانات متعدد و البته مشخصات فنی جدید، از سال گذشته به سبد محصولات این شرکت اضافه شده، هم‌اکنون با شرایط متنوع نقدی و اقساطی قابل خریداری است.

 

به روز رسانی: با توجه به آنکه مرحله تکمیل خرید سامانه یکپارچه برای مرحله دوم فرا رسیده است، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

به همین دلیل در صورتیکه قصد ثبت خرید خودرو در سامانه یکپارچه را دارید و قبلا حساب وکالتی را افتتاح کرده‌اید، می‌توانید برای خرید X22 Pro ویژه مرحله دوم سامانه با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ از سراسر کشور آماده پاسخگویی و ثبت درخواست خرید هستند. ثبت نام با قیمت کارخانه انجام خواهد شد و متقاضی هیچ‌وجه اضافه‌ای برای این موضوع پرداخت نمی‌کند. همچنین اگر در مورد امکانات یا ویژگی‌های خودروی X22 Pro نیز سوالی دارید، همکاران ما آماده پاسخگویی هستند.

 

به روز رسانی: در صورتیکه در مرحله دوم سامانه ثبت نام کرده‌اید با پیش ثبت نام تکمیل خرید سامانه یکپارچه، زودتر از سایرین، درخواست نهایی خود را ثبت کنید.

 

 شرایط خرید X22 Pro ویژه مرحله دوم سامانه چگونه است؟

یکی از ویژگی‌های مهم خرید از سامانه، شرایطی است که برای خریداران در نظر گرفته شده است. این شرایط بیش از هر چیز به دلیل آن است که تا حد امکان، خودرو در اختیار افرادی قرار بگیرد که پیش از این خودرویی خریداری نکرده‌اند. همچنین یکی دیگر از دلایلی که وزارت صمت عنوان کرده، جلوگیری از ورود خودرو به بازار دلالی و رسیدن خودرو به مشتری نهایی است.

 

با در نظر گرفتن این موارد، در شرایط فروش X22 Pro در این مرحله نیز مواردی برای خریدار در نظر گرفته شده است. اصلی‌ترین موضوع در اینجا، افتتاح حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان است. این حساب باید از قبل و در زمان مقرر افتتاح شده باشد. به همین دلیل در صورتیکه این حساب را افتتاح نکرده‌اید، امکان ثبت نام برای این مرحله را نخواهید داشت.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در کنار این موضوع، شرط سنی برای ثبت نام ایکس ۲۲ پرو در نظر گرفته شده است. به این ترتیب متقاضیان باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند. همچنین متقاضی باید دارای گواهینامه با تاریخ اعتبار باشد. در این زمینه باید در نظر داشته باشید تاریخ اعتبار گواهینامه نباید منقضی شده باشد چراکه در غیر این صورت، به‌صورت خودکار از سیستم حذف خواهید شد.

 

علاوه بر این موارد، متقاضی نباید در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر شرکت‌های خودروساز داخلی خودرویی خریداری کرده باشد. منظور از خرید اینجا، همه انواع خرید شامل شرکت در قرعه‌کشی‌ها و یا خرید از بورس کالا است. همچنین متقاضی نباید پلاک انتظامی فعال به نام خود داشته باشد. علت این مسئله آن است که تا حد امکان، خودرو در اختیار افرادی قرار بگیرد که هم اکنون فاقد خودرو هستند. به همین دلیل اگر هم اکنون مالک خودرو هستید، امکان استفاده از شرایط ویژه خرید X22 Pro ویژه مرحله دوم سامانه را به نام خود ندارید. البته این محدودیت برای طرح مادران و طرح جایگزینی وجود ندارد.

 

برای ثبت نام مدیران خودرو از طریق سامانه، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. برای این منظور کافی است از سراسر کشور با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند.

 

شرایط ویژه برای مادران و طرح جایگزینی

شرایط عنوان شده در بالا، جنبه عمومی دارند و برای خریداران عادی باید در نظر گرفته شود. در مقابل اما شرایط متفاوتی برای فروش ویژه سامانه یکپارچه خودرو طرح مادران و همچنین طرح جایگزینی خودرو فرسوده در نظر گرفته شده است. به این ترتیب کار برای این دو دسته از متقاضیان آسان‌تر است. البته در هر دو طرح، شرط افتتاح حساب وکالتی همچنان وجود دارد.

 

در فروش سامانه طرح مادران، شرط حداقل سن، داشتن گواهینامه معتبر و حتی شرط عدم دارای بودن پلاک انتظامی فعال حذف شده است. به این ترتیب این دسته از متقاضیان می‌توانند به‌راحتی و بدون داشتن این شرایط نیز برای خرید مدیران خودرو اقدام کنند. البته در نظر داشته باشید این طرح تنها شامل مادرانی با دو فرزند است که فرزند دوم آن‌ها بعد از ۱۸ آبان ۱۴۰۱ متولد شده باشد. برای چنین خانواده‌هایی، ایکس ۲۲ پرو می‌تواند یک گزینه ایده‌آل باشد. این خودرو فضای کافی برای سرنشینان در ردیف عقب را ارائه می‌کند. همچنین می‌توانید از فضای صندوق آن نیز برای حمل بار در یک سفر خانوادگی استفاده کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

علاوه بر این، در طرح طرح جایگزینی خودرو فرسوده نیز شرایط برای خریداران تسهیل شده است. در این طرح، مالک می‌تواند با دارا بودن پلاک انتظامی فعال، نسبت به ثبت نام اقدام کند. البته باید در نظر داشته باشید با توجه به زمان مورد نیاز برای اسقاط خودرو فرسوده، حدود دو ماه به زمان دریافت خودرو اضافه خواهد شد.

 

خرید محصولات مدیران خودرو در طرح فروش سامانه

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. آسیا خودرو به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین و بزرگ‌ترین نمایندگی های مدیران خودرو آماده ارائه خدمات در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو فونیکس است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین با ثبت شماره تلفن همراه خود در مادر زیر، همکاران ما جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو را به‌صورت پیامک برایتان ارسال خواهند کرد.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *