مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید محصولات مدیران خودرو

فرصت محدود برای خریداران محصولات مدیران خودرو + فروش نقدی و اقساطی (سامانه یکپارچه)

با توجه به فرصت محدود باقی مانده برای خریداران محصولات مدیران خودرو، این دسته از خریداران جهت تکمیل مدارک و واریز باقی مانده مبلغ خودرو، می‌توانند هر چه سریع‌تر با مراجعه به یکی از شعب آسیا خودرو، ثبت نام خود را تکمیل کنند. در غیر این صورت، ثبت نام آن‌ها در سامانه یکپارچه عرضه خودرو باطل خواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم جهت استفاده از فرصت خرید محصولات مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه، سریعتر اقدام کنید.

 

بر اساس اعلام وزارت صمت، خریداران محصولات مدیران خودرو از سامانه یکپارچه عرضه خودرو، تنها تا روز ۶ اردیبهشت ماه برای تکمیل مدارک و خرید نقدی یا خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو فرصت دارند. با توجه به فرصت اندک باقی مانده، به این دسته از خریداران محصولات مدیران خودرو از سامانه یکپارچه پیشنهاد می‌شود هرچه سریع‌تر با یکی از شعب آسیا خودرو، نماینده رسمی مدیران خودرو مراجعه و یا با شماره تلفن زیر تماس بگیرند. لازم به یادآوری است در صورت عدم تکمیل مدارک و واریز وجه، ثبت نام این دسته از خریداران باطل خواهد شد.

 

به علاوه، هم اکنون شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران نیز در آسیا خودرو برقرار شده است. در صورتی که شرایط لازم برای استفاده از این طرح را دارید، می توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

آپدیت: هم اکنون فروش X22 پرو ویژه سامانه یکپارچه در آسیا خودرو آغاز شده است، می‌توانید از شرایط فروش ویژه این خودرو نیز استفاده کنید.

 

آدرس شعب آسیا خودرو به شرح زیر است:

شعبه تهرانپارس: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

 

شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

 

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

 

همچنین می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو در زمینه شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو راهنمای شما باشند. در نظر داشته باشید، در این مرحله فروش به‌صورت نقدی یا اقساطی (به انتخاب مشتری) خواهد بود. فروش اقساطی با همکاری لیزینگ های منتخب انجام می‌شود.

 

همچنین می‌توانید مطلب مربوط به آخرین مهلت تکمیل ثبت نام سامانه یکپارچه را نیز بخوانید. همچنین بررسی و مطالعه مطلب شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز می‌تواند به ثبت نامتان کمک کند.

 

با توجه به اینکه هم اکنون امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه فراهم شده است، برای تغییر خودرو از محصولات ایران‌خودرو و سایپا به محصولات مدیران خودرو، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه

بر اساس اعلام مدیران خودرو، در فرصت خرید محصولات مدیران خودرو، شرایط فروش اقساطی نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است. بر این اساس، خریداران می‌توانند با پرداخت ۵۰ تا ۶۵ درصد از قیمت خودرو به‌عنوان پیش پرداخت، از شرایط اقساطی مدیران خودرو بهره‌مند شوند. مدت بازپرداخت اقساط و میزان وام منعطف بوده و از سوی خریدار تعیین می‌شود.

 

برای بهره‌مندی از شرایط ویژه فروش اقساطی مدیران خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، تنها تا ۶ اردیبهشت فرصت دارید. با توجه به اینکه پس از این تاریخ، ثبت‌نام‌های اولیه باطل خواهد شد، علاقه‌مندان باید هر چه سریع‌تر به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه و یا به شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرند. همچنین در نظر داشته باشید زمان محدودی برای استفاده از این طرح دارید و به همین دلیل می‌توانید مطلب فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه را بخوانید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

خودروهای عرضه شده در طرح فروش مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه

بر اساس اعلام مدیران خودرو، در طرح فروش ویژه نقدی و اقساطی سامانه یکپارچه عرضه خودرو، محصولات متنوع برند MVM و فونیکس عرضه شده است.

 

بر اساس شرایط اعلام شده، در این مرحله محصولات X22 Pro، آریزو ۵ توربو و X55 Pro از برند MVM عرضه شده‌اند. علاوه بر این‌ها، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس، آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو و فونیکس FX نیز از برند فونیکس در این مرحله عرضه شده‌اند.

 

با توجه به تنوع خودروها و متفاوت بودن شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو برای هر یک از این خودروها، پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما در انتخاب شرایط مناسب خرید باشند. همچنین می‌توانید در زمینه آریزو ۸ پرو به عنوان محصول آینده فونیکس نیز در آسیا خودرو بخوانید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *